Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KAKO SMRŠATI ZDRAVO: revolucionarna GI dijeta daje energiju, topi višak kilograma

Prekomerno konzumiranje ugljenih hidrata može prouzrokovati sindrom X ili takozvanu otpornost na insulin u krvotoku, što dovodi do poremećaja probave, dok masa i dalje raste. Ali, taj problem možete da rešiti tako što ćete ishranu ...

  Izvor: Foto: Shutterstock

GI određene namirnice predstavlja brzinu kojom se hrana razgradi i pretvori u glukozu, osnovno gorivo koje našem telu treba za delovanje. Što se namirnica brže razgrađuje, njen GI je viši. Naše telo brže razgrađuje ugljene hidrate - zato konzumiranje ugljenih hidrata dodatno podstiče sindrom X, piše Lepa i srećna.

Naravno, ne morate se sasvim odreći ugljenih hidrata. U prehrani je vrlo važno voditi računa o načinu i brzini razlaganja namirnica u našem telu. Biramo one koje imaju niži GI. Ni svi ugljeni hidrati nisu jednaki - nas pre svega zanima njihov uticaj na razmenu krvne glukoze. Jednostavni šećer i skrob u kolačima i tortama imaju visok GI i uzrokuju brzo povećanje količine šećera, pa nagomilavaju masnoću. Namirnice čiji je GI nizak samo malo povećavaju količinu insulina u krvi i dovode do minimalnog povećanja količine krvnog šećera, a sitost duže traje.

PROČITAJTE VIŠE: 3 PRIRODNE METODE ZA MRŠAVLJENJE: jednostavne dijete za izbacivanje tečnosti i gubitak kilograma

  Izvor:

Zdrave namirnice, na primer jabuka, imaju nizak GI (što je dobro), a čokoladne torte imaju visok GI (što je, naravno, loše). Dobro je znati i da sir i puter od kikirikija imaju nizak GI, a pirinać, krompir i hleb - namirnice koje sadrže mnogo ugljenih hidrata - imaju visok GI. Neke namirnice sa malo masnoče imaju visok GI jer su njihove masnoće nadomestili skriveni šećeri.

NA SLEDEĆOJ STRANI SAZNAJTE KAKO DELUJE GI DIJETA

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije