Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

RADITE OVU VEŽBU I IZBRIŠITE TRAGOVE STARENJA NA TELU: 1 minut dnevno za jače kosti i mišiće

Odlična vežba protiv osteoporoze i za jačanje mišića! Izdržaj odnosno plank treba da rade svi stariji od 50 godina.

 vezbe za starije Izvor: Instagram / vaniavillavv

Svi koji misle da su trčanje i razne kardio vežbe osnova od koje mora da se počne u borbi protiv starenja treba da saslušaju preporuke lekara, naročito one upućene ženama. Kod dama starijih od 50 godina, kada obično počinju hormonalne promene u perimenopauzi i menopauzi, jedna od ključnih briga je starenje kostiju, zglobova i mišića.

Za sprečavanje njihovog slabljenja preporučuje se jednostavna vežba - izdržaj ili - kako se u poslednje vreme odomaćio engleski izraz - plank ("plank").  Dovoljno je da provedete samo jedan minut dnevno radeći je, kažu stručnjaci, pa da osetite blagodeti koju ova vežba pruža. Praktikuju je i ljubitelji joge i poklonici klasičnog fitnesa, a za blagotvorno dejstvo je važno da je izvodite pravilno.

Možda će vas zanimati

Kleknite na podlogu za vežbanje, oslonite se na laktove pa ispružite jednu pa drugu nogu tako da prsti ostanu na podu. Zadnjica i leđa su podignuti, ali se trudite da celo telo bude u jednoj ravni.

Stopala i šake treba da budu u širini ramena, a pogled uprt u pod. Pogledajte i u video klipu kako se izdržaj pravilno radi.

Pogledajte

00:46
Kako se radi plank
Izvor: Instagram/xtremebuiltnotbought
Izvor: Instagram/xtremebuiltnotbought

Plank je odličan za jačanje kostiju, budući da su vežbe sa opterećenjem korisne u borbi protiv osteoporoze. U njemu se radi sa težinom čitavog tela, a jača i mišiće što pomaže boljoj ravnoteži i čvrstini svih ekstremiteta.

Izvor: Lepa&Srećna

Možda će vas zanimati

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije