Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

IMA 48 GODINA I IZNENADIĆETE SE KAD ČUJETE KOLIKO VEŽBA: Niko joj ne veruje, a ona ističe da je važno samo jedno (VIDEO)

Ona ne trenira ni 2 sata nedeljno, a smatra da sve vežbe možete uraditi u svojoj dnevnoj sobi.

  Izvor: Printscreen/ instagram Jillian Michaels

Džulijana Mikaels je žena koja je jedan od najpoznatijih trenera na svetu. Ona za sobom broji mnoštvo saradnji, promocija, a od skoro ima i svoje fitnes aplikacije i sve to u želji da ljudima pomogne da se zdravo hrane, vežbaju i da uopšteno vode zdrav život.
Upravo su ove tri stvari ključne u njenom životu, a ona je otkrila koja je tajna njenog savršenog izgleda u 48. godini.

Možda će vas zanimati

"Veoma je važna pravilna ishrana. Ja telo zamišljam kao automobil, a hrana je gorivo koje ga održava i koja mu obezbeđuje vožnju. Kada grešimo? Kada ne treniramo ili kada se hranimo nezdravo, odnosno ne održavamo naš automobil zdravim. Tada povećavamo rizik od bolesti i drastično skrajućemo životni vek, a da ne pominjem kvalitet života", ispričala je za "Daily Star".

Na pitanje koje vežbe posebno voli da radi, pogotovo u doba koronavirusa kada je skoro sve zatvoreno, ona odgovara:"Imam više od 2000 vežbi, od joge do kikboksa. Spisak je veoma dugačak i ne postoji vežba ili pokret koji ne možete napraviti u svojoj dnevnoj sobi".

Ova četrdesetosmogodišnjakinja je otkrila tajnu svog sjajnog izgleda.

"Ne treniram više od 30 minuta četiri puta nedeljno. Niko mi u to ne veruje, ali, da, istina je. Jednom kada postignete tu moć da kontrolišete ishranu i da se toga pridržavate, mnogo je lakše održati figuru", zaključila je Džulijana.

Džulijana svakodnevno deli na svoje društvene mreže savete kojima želi da motiviše ljude da zdravije žive. Njen profil na Instagramu broji 1.3 miliona ljudi, a ona ga koristi kao sopstveni medij i posao.

Pročitajte i ovo

Izvor: Lepa&Srećna

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije