Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KONAČNO! DIJETA ZA LJUBITELJE MESA: Tanjir pun, a ishrana sagoreva kalorije i ubrzava metabolizam

Mesna dijeta može biti dobra za one koji muče muku sa sve sporijim metabolizom a sve većim apetitom.

 mesna dijeta Izvor: Instagram / fastingcarnivore_

Mesna dijeta je, po mišljenju nutricionista, ponekad bolje rešenje od drugih režima ishrane za osobe koje imaju problema sa sve većim apetitom a sve sporijim metabolizmom. Upravo to su muke mnogih koji su prevalili 50. godinu života.

Međutim, i svi drugi koji vole meso biće oduševljeni predlogom da malo "zaobiđu" povrće i napune tanjire namirnicama životinjskog porekla. Ova dijeta delimično deluje kao keto dijeta - pošto se ne unose ugljeni hidrati, telo počinje da razlaže masti i koristi ih kao pogonsku energiju. Takvo stanje se naziva ketoza. U keto dijeti se jedu meso, jaja i sirevi, ali i manje količine povrća.

Za mesnu dijetu, nutricionisti kažu da može da deluje i brže od keto dijete. Od namirnica biljnog porekla, u ishranu su uključena biljna ulja, dozvoljene su masline, tikvice i bundeve, a od voća samo bobičasto voće. Insistira se na mesu, naročito živinskom ali i masnijoj, "prošaranoj" govedini, ribi, a posebno lososu, kao i jajima i mlečnim proizvodima.

Možda će vas zanimati

Dr Pol Saladino, autor knjige "Kodeks mesoždera", tvrdi da ovakva ishrana deluje oko 40 odsto brže nego keto dijeta. "U mnogim biljkama postoje hemijske supstance koje mogu da provociraju upalne procese, a njihova svrha je da brane biljku od insekata i životinja", tvrdi ovaj doktor koji kaže da zato mesna dijeta mnogima otklanja razne probleme u sistemu za varenje.

"Zbog manjka stearinske kiseline, dešava se da telo prestane sa sagorevanjem masti", kaže on, "zato treba pojačati upravo količinu mesa u ishrani." Posebno to preporučuje ženama u menopauzi. U namirnicama životinjskog porekla, kako kaže, ima i mnogo koenzima Q10, riboflavina, cinka, vitamina B5 i B12, kao i vitamina K - važnih materija za proces sagorevanja kalorija. Povećana količina proteina u ishrani stimuliše formiranje mišića, a time se i ubrzava metabolizam.

"Posle prvog perioda detoksikacije, povrće i voće se može polako vratiti u ishranu", kaže dr Saladino. I tada treba paziti da to ne bude povrće sa skrobom, poput krompira kao ni voće sa visokim procentom šećera.

Izvor: Lepa&Srećna

Možda će vas zanimati

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije