Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

SAMO 1 ZALOGAJ TOKOM POSTA PONIŠTAVA SAV TRUD: Koja su neprikosnovena pravila autofagije?

Ako se autofagija pravilno primenjuje, dovodi do regulisanja telesne težine.

  Izvor: Youtube/Printscreen/TMJ4News


Kada se pomene autofagija mnogima je prva asocijacija gladovanje. Većina je probala ovaj režim ishrane, drugi se premišljaju da li da se oprobaju, a treći smatraju da je ipak najbolji način da se smrša preskakanje večere. Novak Đoković je među prvim javnim ličnostima u Srbiji otkrio da primenjuje autofagiju i po 16 sati ne unosi hranu u organizam. Mnogi su bili sumnjičavi da će uz ovakav režim ishrane uspeti da održi vrhunske rezultate, ali on je dokazao da je neprikosnoven.

Japanski biolog i profesor Yoshinori Ohsumi dobio je Nobelovu nagradu za fiziologiju i medicinu za otkriće mehanizma autofagije. To je metabolički proces obnavljanja organizma, kojim se telo čisto od oštećenih ćelija.  

Možda će vas zanimati

Kako se sprovodi autofagija?

Najpopularniji način je da postite 16 sati, u koje spada i period spavanja, a tokom osam sati unosite hranu u organizam. U periodu posta možete piti vodu i čajeve, kao i kafu bez šećera i mleka. I ništa osim toga, ako unesete bukvalno jedan zalogaj  aktivirali ste čitav sistem organa za varenje prekinuli proces autofagije.

Šta jesti tokom ovih 8 sati?

Ideja da gladujete 16 sati a tokom 8 sati jedete baš sve, nije dobra kažu nutricionisti.  Poželjno je da se na jelovniku nađu povrće, voće, žitarice, meso, ribu, prirodne sokove, a da izbegavate unos slatkiša, alkohola, gaziranih sokova..

Istraživanja pokazuju da autofagija pomaže u prevenciji i odbrani od mnogih bolesti dijabetesa autoimunih poremećaja, bolesti jetre, određenih oblika demencije, raznih infekcija.

Pročitajte i ovo

 Izvor: Lepa&Srećna

Ovo ne smete propustiti

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije