Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

TRI NAJBOLJA SAVETA ZA DOBRO ZDRAVLJE: Za jačanje imunog sistema i poboljšanje celokupnog stanja organizma

Autor Marija Milenković

Savremeni način života doneo nam je mnogo stresa, pa često ne stižemo da se pozabavimo najbitnijim darom života - dobrim zdravljem.

 shutterstock_768457072.jpg Izvor: Shutterstock

Da je dobro zdravlje najbitnije svi znamo, ali tu činjenicu često zanemarujemo. Odnosno, postanemo je svesni tek kada nam ovaj dar života za koji mislimo da nam po pravilu pripada i da će večno da traje iznenada izmakne. Promena životnih navika je presudna za poboljšanje celokupnog stanja organizma, a svi lekari savetuju da je preventiva pola zdravlja. Dakle, ne moramo da čekamo da nam se zdravlje uzdrma da bismo uradili nešto za sebe.

Fizička aktivnost

Nerado sebi priznajemo da je redovna fizička aktivnost dug, ali ispravan put do dobrog zdravlja. Pokušavamo da nađemo neka instant rešenja kako bi svoje telo doveli u red, ali korist od redovnog vežbanje je daleko od zategnutih mišića. Istina je da je odlična stvar ako uspemo da  izgledamo najbolje što možemo, ali svaka fizička aktivnost, pa makar i šetnja, donosi neprocenjivu korist za zdravlje. Aerobik, joga, plivanje, lagani trening u teretani uticaće na fizički izgled, raspoloženje ali i na kardiovaskularni sistem. Redovna fizička aktivnost se preporučuje svima, a posebno ljudima sa određenim obolenjima kao što je recimo dijabetes. Zato, bez izgovora, ako nemate vremena da provodite dva sata dnevno u teretani, izađite dve stanice ranije iz autobusa ili auto parkirajte dalje, i prošetajte.

 01-shutterstock.png Izvor: Shutterstock

Kvalitetan san

Nedovoljna količina sna potpuno narušava kvalitet života, od funkcionisanja na poslu, rasploženja, do zdravlja srca. Manjak sna utiče na pojavu gojaznosti, ali i na kompletan imuni sistem, koji je odogovoran za borbu protiv infekcija i bolesti. Iako se trudimo da jačamo imuni sistem na brojne načine magična cifra od sedam sati sna je preduslov za dobar imunitet. Zato je jako važno da učinimo sve što možemo za kvalitetan san. Soba u kojoj spavamo treba da bude par stepeni hladnija, a svet je da ne koristimo tehničke uređaje kada krenemo na počinak. Takođe, nekoliko sati pred odlaska na spavanje ne treba jesti tešku hranu - uz laganu večeru možete da popijete šolju Balans jogurta. 

 02-san.png Izvor: Shutterstock

Zdrava ishrana

Zdrava ishrana je još jedan od preduslova za dobro zdravlje. Svi znamo da prerađena hrana nije dobra, da je bolje jesti bareno od prženog, ali lekari podsećaju je jako važno da dobro osluškujemo svoj organizam jer nam ono uvek signalizira šta je ono što nam je potrebno, da li nam nedostaje gvožđe, ili određeni vitamini. Nutritivno bogata hrana jača celokupan imunitet i zato se preporučuje predovna konzumacija Balans+ jogurta.

 shutterstock.png Izvor: Shutterstock

Ovo ne smete propustiti

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije