Kompanija Avon u sklopu obeležavanja međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke donirala je novčana sredstva Udruženju „Žena uz ženu“ sa ciljem da se obezbede besplatni pregledi dojki za žene do 45. godine. Pokretna ordinacija sa ultrazvučnim aparatom i pratećom opremom bila je deo karavana „Budi hrabra – pregledaj se“ koji je bio dostupan ženama u 13 gradova u Srbiiji gde je pregledano preko 1100 žena.

Ovo humano putovanje završeno je danas u Jagodini i time je zatvorena oktobarska kampanja koja je svake godine posvećena isključivo ženskom zdravlju. Besplatni pregledi dojki tokom meseca oktobra posebno su bili važni za one dame koje nikada nisu bile ili nisu bile duže od dve godine na ultrazvučnom pregledu dojki.

"Karavan je postao naš tradicionalni projekat kojim redovno podstičemo žene da preduzimaju preventivne korake i da ističemo važnost redovnog informisanja o ovoj opakoj bolesti. Moram reći da bez podrške kompanije Avon svaki rad bi bio uzaludan, jer živimo u svetu u kome ideja nastaje usled dobre motivacije i volje, a bez podrške u vidu donacije za realizaciju našeg karavana „Budi hrabra – pregledaj se“, ideja ne bi mogla da se sprovede“, izjavila je Ana Dornik, predsednica Udruženja „Žena uz ženu“

Dornik navodi kako joj mesec oktobar uvek prolazi u znaku da se o borbi protiv raka dojke ne priča dovoljno. „Žene koje prolaze najneizvesniju bitku sa životom zaslužuju da se o njima priča svakodnevno ili barem svakog meseca, a ne samo tokom oktobra“, zaključuje Dornik.

Rak dojke najčešći je maligni tumor u svetu, ali i u našoj zemlji. Svake godine, od raka dojke oboli preko milion i po žena. U Srbiji se svaka četvrta žena suočava sa ovim oblikom maligniteta, dok njih 1.600 izgubi bitku, što ovu bolesti čini jednim od vodećih uzroka smrtnosti među ženama u Srbiji.

Kampanju u okviru Avon Akcije za borbu protiv raka dojke #normalnozamene prati i video čije učesnice poručuju da su naše grudi deo nas i da treba da upoznamo celu sebe najbolje što možemo, kako bismo razumele šta nam telo poručuje i na koji način. Kada poznajemo svoje grudi, kada im znamo oblik, čvrstinu, kakve su na dodir, tada i same možemo da prepoznamo ukoliko se jave neke promene na njima. Pre svega, to je siguran korak ka zdravijoj budućnosti!

Pogledajte i video za samopregled dojki

O Avon Akciji za borbu protiv raka dojke

Akcija za borbu protiv raka dojke u Srbiji je pokrenuta 2004. godine, a do danas je u njenim okvirima prikupljeno i donirano oko 700.000 dolara za obezbeđivanje opreme koja je neophodna za ranu dijagnostiku, podizanje svesti o važnosti redovnih pregleda i podršku edukativnim programima koji pružaju sve značajne informacije ženama u borbi protiv raka dojke.

Među proizvodima za lepotu i negu, u ponudi kompanije Avon postoje i posebni proizvodi sa ružičastom vrpcom. Celokupan bruto profit od prodaje ovih posebnih proizvoda izdvaja se za fond Akcije za borbu protiv raka dojke.

Avon logo (1).jpg
Promo