Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

URADITE OVO SVAKOG JUTRA I KILOGRAMI ĆE SE ISTOPITI: Nutricionista otkriva trik za lako mršavljenje

Stolovi su nam punih ukusnih specijaliteta, pa ne možemo a da se ne zapitamo kako smršati posle praznika.

 Kako skinuti stomak Izvor: Youtube/Printscreen/Durango Local News

Praznike većina provodi kod kuće sa porodicom uz ukusne i bogatu trpezu. Ono što će se naći na stolu obično se smišlja danima unapred. Brojna jela sadrže majonez, sireve, meso, a tu su i gazirana pića, pa ne čudi što tokom ovih dana dobijemo po nekoliko kilograma.

Ako i vi spadate među one koji teško odolevaju specijalitetima, pročitajte kako da sanirate posledice prazničnog prejedanja. Dijetetičar Elena Solomatina tvrdi da nema razloga za paniku jer ta famozna dva kilograma obično znače da se tečnost zadržala u organizmu.

Samo treba polako da se vratite u nekadašnji režim  ishrane, ako je bio ispravan. Glavna stvar koju svakako treba da zaboravite posle praznika su slatkiši, trans masti, brza hrana. Greška je ako pokušavate da ne jedete tokom celog dana, a onda uveče kada više ne možete da izdržite unesete veću količinu hrane. U ovom scenariju, višak kalorija će se pretvoriti u masti i situacija će se samo pogoršati.

Bez obzira da li želite smršate ili se ugojite svaki dan započnite časom vode. Oni koji imaju problema sa crevima mogu piti hladnu vodu ili vodu sobne temperature. Da biste započeli varenje, bolje je popiti čašu tople vode pre doručka.

Doručak, u idealnom slučaju, takođe treba da bude topao. Odlično je da kombinujete složene ugljene hidrate (kaša, heljda) i proteine (sir, svježi sir, jaje). Duže ćete ostati siti, a telo će dobiti sve što mu je potrebno za energiju. Za užinu uzmite orahe, voće ili povrće. Ručak neka bude zasitan i uravnotežen u proteinima, mastima i ugljenim hidratima.

  Izvor: Shutterstock

Popodnevna užina je obavezna kako ne biste došli kući gladni i pojeli previše za večeru. U idealnom slučaju, poslednji obrok u danu treba da bude dva ili tri sata pre spavanja. Važno je da večera bude što lakša. Za ručak, na primer, možete jesti supu od povrća, a večeru započeti salatom. Dobro je unositi i sveže i dinstano povrće. Nutricionista savetuje da je jako važno da planiramo šta ćemo jesti sledećeg dana i planirati unos kalorija.

Celer, zeleni čaj i kompot od suvog voća će pomoći u uklanjanju viška vode iz organizma. Poenta je da posle praznika ne treba da se ide na stroge dijete. One daju kratkotrajne rezultate, a telo će doživeti stres. Na kraju u jednom trenutku najverovatnije pokleknućete "zabranjenom voću", a to će rezultairati porastom težine.

Takođe, ne zaboravite koliko je i lagana fizička akitvnost značajna, pa probajte da šetate makar 20 minuta svakog dana.

Izvor: Lepa&Srećna

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije