Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KADA VAM “STANE” MOZAK PROBAJTE OVU TEHNIKU: I fizički i psihički osećaćete se bolje

Nova istraživanja o tome kako funkcioniše mozak potvrđuju sposobnost moždanih struktura da fleksibilno jačaju ako se često koriste, a da one koje ne koristimo postepeno slabe, i zato meditacija i tehnike pune svesnosti imaju pozitivan učinak na naše misli i emocije.

 Meditacija Izvor: Screenshot / Youtube / Yoga With Adriene

Tokom dana postoji mnogo načina za vežbanje svesnosti i jačanje moždanih vijuga. Verovatno ste već primetili da ako ručate i za to vreme gledate televiziju ili nešto čitate, automatski unosite znatno više hrane, ali mnogo manje uživate u njenom ukusu.

Možda će vas zanimati

Vežbanje svesnosti i obraćanje pažnje na mirise, ukuse i doživljaje tokom uzimanja obroka jačaju usmerenost, ali i povećavaju nivo uživanja, kao i fleksibilnu kontrolu nad količinom hrane. Automatske radnje i navike kao što su pranje zuba i ruku, mogu biti prilika u kojoj fokusiranjem pažnje na ono što radite, osećate i doživljavate u tom trenutku, razvijate svoju prisutnost i sabranost. Svesna meditacija predstavlja relativno jednostavnu vežbu. 

* Sedite uspravno i oslonite se na stolicu.

* Usmerite pažnju na svoje disanje. Postanite svesni sopstvenog disanja, pratite ritam i dubinu. Nije potrebno ništa da menjate, već samo da primetite šta se dešava sa disanjem.

* Dok to radite, primetićete da vam neke misli skreću pažnju sa disanja. Samo ih primetite i vratite pažnju na disanje.

* Moguće je da ćete osetiti neke senzacije u svom telu ili emocije kao što su nestrpljenje ili spokoj. Samo primetite ove doživljaje (misli i emocije) i polagano vratite pažnju na disanje.

* Postanite svesni doživljaja koji prate proces disanja i prihvatajte ga.

Izvor: Lepa & Srećna

Možda će vas zanimati

Ovo ne smete propustiti

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije