Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

ŽELITE DEFINISANE MIŠIĆE, ALI I PORED TRENINGA RUKE "VISE", A NOGE SE TRESU: Jedite 60 grama ove namirnice svakog dana

Smanjen unos kalorija uvek vodi mršavljenju, ali dodatak određenih namirnica donosi višestruku korist.

 Badem jača mišiće Izvor: Shutterstock/Youtube/Printscreen/ Calgary Avansino

Svi već dobro znamo da je jedini pravi put ka skidanju kilograma unos manjeg broja kalorija. Uz redovnu fizičku aktivnost rezultati su sigurni. Ipak, nova studija savetuje da određene namirnice mogu da ubrzaju ovaj proces, šta više i da utiču na lakše formiranje mišića nakon treninga. Neki orašasti plodovi, na primer, utiču na metabolizam zbog svog složenog nutritivnog profila, a konzumiranje samo pet badema dnevno može pomoći u gubitku težine na treningu zbog zdravih masti.

Prema najnovijem otkriću naučnika sa državnog univerziteta u Anapolisu, svakodnevno grickanje badema može poboljšati efekte vežbanja i ubrzati sagorevanje masti.

Studija je pokazala da su učesnici koji su jeli samo 60 grama orašastih plodova imali više korisnih masti u krvi nakon treninga.

Rezultati su pokazali da je grupa koja je jela orašaste plodove imala 69 odsto više molekula 12, 13- HOME koji se smatra odgovornim za ove efekte, u poređenju sa kontrolnom grupom. Doktor Dejvid Nejman koji je autor studije tvrdi:

 "Pokazli smo da su volonteri koji su konzumirali 60 grama badema dnevno tokom jednog meseca mršavili i imali bolje efekta treninga", tvrdi doktor.

U ispitivanje je uključena grupa od 38 muškaraca i 26 žena, od kojih nijedna do tada nije redovno trenirala sa tegovima.

Polovini je naređeno da jede bademe, dok su ostali dobili instrukcije da jedu pahuljice sa žitaricama koje imaju istu kalorijsku vrednost.

  Izvor: Shutterstock

Zatim su morali da urade 30 sekundi aerobnevežbe, gde su morali da bicikliraju punim kapacitetom 30 sekundi, nakon čega je usledio test trčanja na 50 metara, vertikalni skok, izdržaj i vežba snage leđa. Ispitanici koju su jeli badem imali su manje bolove u mišićima nakon treninga.

"Takođe su prijavili da osećaju manje umora i napetosti, bolju snagu leđa i smanjenje oštećenja mišića nakon vežbanja nego kontrolni volonteri“, objasnio je doktor Niman i dodao da bademi pružaju jedinstvenu i složenu mešavinu hranljivih materija i polifenola koja može da podrži metabolički oporavak od stresnog nivoa vežbanja.

"Bademi imaju velike količine proteina, zdrave vrste masti, vitamina E, minerala i vlakana. A smeđa kora badema sadrži polifenole koji završavaju u debelom crevu i pomažu u kontroli upale i oksidativnog stresa", tvrdi doktor i ističe da i druge vrste orašastih plodova sadrže slične količine polifenola.

Izvor: Lepa&Srećna

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije