Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KIVI DIJETA SKIDA KILOGRAME ZA SAMO 4 DANA: 5 razloga zbog kojih treba da jedete ovo voće ako želite da smršate

Autor Jovana Kos

Mnogo je razloga da uvrstite kivi u svoj jelovnik, ali i da primenite popularnu "kivi dijetu" ukoliko želite da se rešite viška kilograma.

 Kivi je dobar za imunitet Izvor: Screenshot / Youtube / Love Conscious Family

Kivi dijeta traje 4 dana, tokom kojih se ovo voće konzumira u gotovo svakom obroku. Ukoliko primenjujete ovu dijetu, upravo se haldno, zimsko vreme preporučuje kao idealan period, budući da je kivi poznat kao namirnica koja jača imunitet.

1. dan

Doručak: Jedan kivi uz 2 decilitra nemasnog jogurta i krišku integralnog tostiranog hleba. Uz to se preporučuje čaša vode s nekoliko kapi limuna ili manja količina kafe bez šećera

Užina: 1 kivi

Ručak: Koliko god želite kivija, ali ne preporučuje se više od 10. Uz kivi, poželjno je pojesti bistru supu od povrća s malo testenine

Užina: 1 kivi

Večera: 1 do 2 kuvana jaja i 1 kivi

2. dan

Doručak: 1 kivi, činija zobenih ili kukuruznih pahuljica s mlekom (otprilike 2 decilitra mleka ili 100 grama)

Užina: 1 kivi

Ručak: 5 kivija srednje veličine, a nakon toga 100 grama grilovanog lososa

Večera: 3 do 4 kivija srednje veličine

  Izvor:

3. dan

Doručak: Šejk od kivija, 4 jagode, jedne banane i jedne jabuke

Užina: 2 kivija

Ručak: 5 do 10 kivija, a nakon toga 100 grama pečene piletine (bez dodatnih masnoća), uz dodatak male količine pirinča, paradajza i krastavca

Večera: 2 kivija

4. dan

Doručak: Mešavina kivija, borovnica i svežih brusnica. Ova kombinacija može se jesti kao salata, ili se izmiksati kao šejk

Užina: 5 kivija

Ručak: 100 grama kuvanog kupusa sa svinjetinom, bez dodatnih masnoća, uz dodatak 50 grama sveže šargarepe

Večera: 1 kivi.

 Voće za dijabetičare Izvor: Screenshot / Youtube / Clean & Delicious

U okviru ovog plana ishrane od pića se konzumiraju voda, čaj i kafa bez šećera, dok sokovi, gazirana i alkoholna pića nisu dozvoljeni. Kivi dijeta čisti organizam i skida suvišne kilograme, budući da podrazumeva mali unos kalorija.

Pet razloga da uključite kivi u dijetu:

- Odličan je izvor vitamina C, kao i vitamina A, B1 i B2, E i K

- Reguliše šećer i krvni pritisak i pomaže u snižavanju holesterola

- Pomaže u jačanju imuniteta

- Bogat je mineralima poput gvožđa, fosfora i kalcijuma

- Obiluje vlaknima, koja su neophodna u procesu mršavljenja.

Tekst: Lepa&Srećna



Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije