Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KAKO STESATI STRUK ŠTO BRŽE: Prosta vežba najbolje pomaže, nema trbušnjaka!

Da bi dobile figuru "peščanog sata", starlete vade rebra! Mi imamo bolju i prostiju tehniku...

  Izvor: Youtube / Bella Rahbek

Ideal ženske lepote koji se menja iz sezone u sezonu danas diktira uzan struk - figuru u obliku peščanog sata promovisala je, pre nekoliko godina, Kim Kardašijan i od tada nema kraja pokušajima žena da ovakvu građu postignu.

Nije to lako ni damama koje imaju obline ali ni mršavicama kojima je srednji deo trupa ravan "kao kocka". Neretko dame pribegavaju čak i nošenju visokog steznika,  a starlete idu i korak dalje. U riskantnim plastičnim operacijama one se podvrgavaju postupku vađenja najnižih rebara i posle mukotrpnog oporavka imaju uži i produženi struk ali i dugačak ožiljak na leđima.

Možda će vas zanimati

Da biste doterali svoj izgled što bliže ovom idealu, bilo bi dobro da prilagodite, pre svega, svoju ishranu. Kad god planirajte jelovnik, potrudite se da kalorije dobijate iz što zdravijih namirnica. Tako, na primer, limit od 500 kalorija  za ručak nemojte dostići jedući krofne, već se odlučite za hranu što nižeg glikemijskog indeksa. Umesto krompira, jedite pastu, umesto kuvane šargarepe jedite sirovu, umesto da pojedete zrelu bananu, popijte sok od jabuke.

Održavanje generalne fizičke kondicije se podrazumeva - treba da redovno šetate, ne u stilu "nogu pred nogu" od izloga do izloga, već na čistom vazduhu, u prirodi, oštrim hodom koji podiže puls - znači, treba da se zadišete tako da ne možete da ćaskate sa drugaricama koje vas prate. 

Možda će vas zanimati

Međutim, sve ovo neće doprineti da se sam struk posebno istakne na vašoj figuri. Za to je potrebno da što više oblikujete stomačne mišiće. A osim teških trbušnjaka, koje retki baš vole, možete da probate i trik u koji se mnoge jutjuberke kunu - uvlačenje stomaka!

Ovo možete da radite u svim prilikama - i kad ste na poslu, za računarom, u prevozu. Treba da uvučete stomak, zadržite ovaj položaj 20 sekundi, i onda opustite mišiće. Ponavljajte u serijama, više puta u toku dana. Pazite, nije dobro da zaustavljate disanje pri ovoj vežbi. Malo trenirajte - videćete da nije teško razdvojiti ova dva procesa - neka disanje u grudnom košu ostane opušteno, a stomačne mišiće zatežite, uvlačeći trbuh. 

Imajte na umu da su snažni trbušni mišići veoma korisni ne samo za ovaj željeni izgled, već da oni drže oko 80 odsto čitave posture. Dakle, vrlo su vredni truda.

Možda će vas zanimati

Izvor: Lepa&Srećna

Ovo ne smete propustiti

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije