Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zdravlje

5 NAMIRNICA KOJE SADRŽE MAGNEZIJUM: ako ga ne uzimate svakog dana, imaćete neki od ovih neprijatnih simptoma

Autor Jasmina Glišić
Autor Jasmina Glišić

Mineral magnezijum podiže nivo energije, poboljšava san i pomaže u ravnoteži hormona.

Izvor: Foto: Shutterstock

Magnezijum nije baš tako jeftin ako ga kupujete kao suplement u apotekama, a neophodan je za normalno funkcionisanje organizma, piše Lepa & Srećna.

Zato je najbolje da uzimate redovno namirnice koje sadrže visok nivo magnezijuma kao što su: zeleno povrće (spanać i kelj), voće kao što su smokve, banane i maline, mahunarke (pasulj i leblebija), ribe (kao što su tuna, skuša i losos), crna čokolada (kao i sirovi kakao).

U proseku, dnevne potrebe za magnezijumom iznose oko 400 mg za muškarce i oko 300 mg za žene.

Manjak magnezijuma može dovesti do gubitka apetita, slabosti, umora, grčeva u mišićima, a ugroženi pate i od mučnine, povraćaju pa čak i dobijaju aritmiju.

PROČITAJTE JOŠ:

Povezane vesti

Povezane vesti

Povezane vesti

Povezane vesti

Tagovi

Najbolje iz rubrike

Inicijalizacija u toku...

Popularno

Najnovije