Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NE PRESKAČITE DORUČAK I PAZITE NA NAMIRNICE KOJE GOJE: Nutricionisti otkrili gde se nalazi šećer koji usporava dijetu

Stručnjaci su napravili spisak namirnica koje treba izbegavati ako želite brže da izgubite kilograme.

  Izvor: Youtube/Printscreen/BBC

Doručak je jedan od najvažnijih obroka u danu, posebno ako pokušavate da smršate. Odabir jutarnjeg obroka koji sadrži proteine, vlakna i vrlo malo dodatog šećera je ključ za pravilnu ishranu.

Možda će vas zanimati

Istraživanja pokazuju da su oni koji su konzumirali oko 30 grama proteina za doručak bili siti tokom dana i iskusili manje žudnje i gladi, što ih nije dovelo do prejedanja a to je jedan od glavnih faktora za neuspešnu dijetu.

1 Slatkiši

Peciva za doručak kao što su krofne su ukusan izbor ujutru, ali će lako poremetiti gubitak težine iz nekoliko razloga. Kada zgrabite pecivo za brzi doručak u pokretu kao kolačić, ne dajete telu dovoljno hranljivih materija koje su mu potrebne ujutru. Nisu samo kalorije problem u ovakvom doručku, već takvo pecivo može da sadrži mnogo dodatog šećera i nezdravih masti i vrlo malo vlakana. Ona su veoma važna jer nam pomažu da duže ostanemo siti i sprečavaju prejedanja.

2 Jogurt sa ukusom

Mnoge različite vrste jogurta sa ukusom koje možete pronaći u prodavnici dolaze sa velikim količinama dodatog šećera, a započinjanje dana na ovaj način, bez proteina i vlakana, siguran su način da ispadnete sa dobrog puta gubitka kilograma. Bolje bi bilo da u običan jogurt ubacite voće koje želite, a ako baš želite da bude slatko dodajte malo meda.

3 Tost sa puterom

Tost je odličan za uparivanje sa drugom hranom za doručak, ali sam po sebi nije zasitan i ima malo proteina i vlakana, naravno sve zavisi od tipa hleba. I baš kao i kolačići, ako ne jedete hranu koja je zasitna, kasnije tokom drugih obroka može dovesti do prejedanja. Ako zaista želite tost sa puterom ili džemom, možete pogledati neke od zdravijih opcija.

4 Zašećerene žitarice

Mnoge vrste žitarica za doručak daće vam dozu dodanog šećera sa vrlo malo proteina i vlakana, što nije od pomoći kada pokušavate da smršate. A prema Klivlendskoj klinici, redovno konzumiranje previše rafinisanog šećera može dovesti do stvari kao što su dijabetes tipa 2. Za zdravije opcije žitarica, možete isprobati jednu opciju koja je najbolja za gubitak težine.

Izvor: Lepa&Srećna

Možda će vas zanimati

Ovo ne smete propustiti

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije