Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Dijeta

MAGIČNA DIJETA ZA CICIJE: ovo je najjeftiniji način da brzo smršate

Autor Teodora Andric
Autor Teodora Andric

Čudotvorna dijeta od 0 dinara - ovo je najjeftiniji trik za brzo i zdravo mršavljenje!

Izvor: Foto: Profimedia

Ako ste se odlučili da smršate uz pomoć nekih od najpoznatijih dijeta sigurno ste već shvatili da vam treba dosta novca da poštujete dijetalan, a zdrav jelovnik! Međutim, nedavno je pronađen trik kako da lako smršate bez stroge dijete i trošenja novca na skupe namirnice, piše Lepa & srećna.

Ekonomisti Kristofer Pejn i Rob Barnet pronašli su super formulu za mršavljenje koja vas košta 0 dinara. Jedan je uz pomoć ove formule uspeo da smrša 45 kg za 18 meseci, dok je drugi za isto to vreme izgubio 75 kilograma. Trik je u tome da merite svoju težinu svakog dana i tako uradite jedan mali naučni eksperiment na svom telu.

Svakog jutra stanite na vagu i proverite koliko ste dobili ili izgubili grama ili kilograma. Nakon što izmerite težinu prisetite se šta ste jeli prethodnog dana, a zatim redovno ponavljajte merenje i po rezultatu sami ćete primetiti koliko treba da jedete i koju hranu treba da izbacite iz jelovnika. Možda zvuči neobično, ali ovi ekonomisti su prezadovoljni rezultatom, a ništa vas ne košta da i vi probate ovu jeftinu i jednostavnu dijetu.

Izvor: Lepa & srećna

Izvor: Foto: Profimedia

Jeftina dijeta s vitaminom C koja ne izgladnjuje: 5 kilograma za 5 dana

Dijeta je dosta restriktivna i zato pre nego što se odlučite za njenu primenu konsultujte se sa nutricionistom i lekarom, a sprovodite je uz lekarski nadzor. Vrlo je važno da, ako se odlučite na ovu dijetu, sebi postavite realne ciljeve. Poželjno je da i kod najrestriktivnijih dijeta telo mršavi dnevno najviše do pola kilograma. Ova dijeta nudi mogućnost gubitka dnevno i po jedan celi kilogram.

PROČITAJTE JOŠ: Dijeta: napitak od paradajza koji uklanja masne naslage

Pošto  se za vreme upražnjavanja dijete unosi manje ugljenih hidrata smanjuje se mišićna masa, pa je potrebna fizička aktivnost. To može biti fitnes, trčanje, biciklizam, plivanje ili jednostavno hodanje. Hranu nemojte previše soliti, jer so veže vodu u telu. Umesto soli radije upotrebite začinsko bilje.

Ipak, ako nemate previše suvišnih kilograma, onda pribegnite nekoj drugoj dijeti! Ili je upražnjavajte po nešto blažem, vašem organizmu, prilagođenom receptu.

Jelovnik

Ponedeljak

Doručak: 1 pomorandža (ili u sličnom opsegu kruška, breskva, lubenica, dinja…. Nikako banana), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 1 kiselo mleko (ili jogurt).

Večera: 2 paradajza ili 2 dcl pirea od paradajza, 2 kuvana jaja, 1/2 kg zelene salate (mala glavica) ili krastavaca, 2 dvopeka.

PROČITAJTE JOŠ:  Otkrivamo kako su slavne dame izgubile kilograme: bez hiruških intervencija i agresivnih dijeta

Utorak

Doručak: 1 pomorandža, (ili u sličnoj količini kruška, breskva, lubenica, dinja… – ne banana!), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Ručak: 1 pomorandža, 1 jaje, 1 kiselo mleko, 2 dvopeka.

Večera: 125 g mlevene govedine, 1 paradajz (ili 1dcl pirea od paradajza), 1 dvopek, 1 šoljica čaja ili kafe.

Sreda

Doručak: 1 pomorandža (ili u sličnom opsegu kruška, breskva, lubenica, dinja… – ne banana), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 1 kiselo mleko, 1 manja glavica salate.

Večera: 125 g mlevenog mesa, 1 pomorandža, 1 dvopek, 1 šoljica kafe ili čaja.

Četvrtak

Doručak: 1 pomorandža (ili u sličnom opsegu kruška, breskva, lubenica, dinja… – ne banana), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Ručak: 125 g svežeg kravljeg sira s malo mlečne mastii (a možete upotrebiti i sir mocarela), 1 paradajz, 1 dvopek.

Večera: 125 g mlevenog mesa, 2 paradajza ili 2 dcl pirea od paradajza, 1 jabuka, 1 dvopek

Petak

Doručak: 1 pomorandža (ili u sličnom opsegu kruška, breskva, lubenica, dinja… – ne banana), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Ručak: 200 g kuvanog mesa ili ribe, 1 paradajz, 1 dvopek

Večera: 500 g kuvanog povrća (šargarepa, grašak, krompir,…), 1 jaje, 1 paradajz.

U dane vikenda jedite normalno!

Za održavanje željene težine:

Kad dođete do težine, koju ste želeli, održavajte je tako, da svakog ponedeljka jedete po sledećem jelovniku.

Doručak: 1 limunada bez šećera (možete upotrebiti veštačke zaslađivače)

Ručak: 1 jaje, 1 dvopek, 1 paradajz (možete još jednu jabuku)

Večera: 1 dvopek, 1 paradajz (možete još jedno jaje)

PROČITAJTE JOŠ: Bijonse otkrila svoju dijetu: za samo 22 dana do idealne težine

Upustva i pravila:

- Meso i kuvano povrće možete začiniti sušenim začinom od povrća

- Ne pijte alkohol

- Namirnice možete jesti vruće ili hladne, a važno je da ih uzimate u tačnom redosledu.

- Posle pet dana izgubićete 2,5 – 5 kg.

- Posle pet dana budite barem 2 dana bez dijete i jedite normalno, ali umereno. Dva dana kasnije dijetu ponovite i tako 3 puta po 5 dana; ukupno 15 dana.

- U petnaest dana dijete (ako oduzmemo dane bez dijete) možete izgubiti do 15 kg, koje nećete dobiti nazad, ako posle dijete jedete normalno i svakog ponedeljka po jelovniku za održavanje telesne težine.

Izvor: Aura.ba

Najbolje iz rubrike

Inicijalizacija u toku...