Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Dijeta

KAKO DA SKINETE MASNE NASLAGE SA STOMAKA: 7 navika u ishrani za vitak struk i lepu liniju

Autor Marija Micanovic
Autor Marija Micanovic

Za ravan stomak i oblikovan struk nije potrebna stroga dijeta i naporno vežbanje. Uvedite male izmene u ishrani i salo sa stomaka će početi brzo da se topi...

Izvor: Foto: Profimedia

1. Započnite dan s vodom s limunom. Štaviše, iscedite sok od jednog limuna, pomešajte ga s toplom vodom i prstohvatom soli, pa ovu tečnost pijte svako jutro kako biste podstakli rad metabolizma i otopili masne jastučiće.

PROČITAJTE JOŠ: Limun dijeta za čišćenje organizma: smršajte 10 kilograma za samo 14 dana

2. Zamenite rafinisani pirinač, hleb i testeninu s njihovim "smeđim" alternativama od celih žitarica. Oni polako otpuštaju energiju, pa vas drže duže sitima.

3. Izbegavajte šećer, industrijske proizvedene slatkiše sa dodatkom homogenizovanih masnoća, kao i gazirane sokove, koji kriju brojne kalorije.

4. Pijte mnogo vode i u pravilnim razmacima tokom celoga dana kako biste podstakli sagorevanje kalorija i otklonili toksine iz organizma.

5. Iskoristite svaku priliku za uživanje u sirovom belom luku. Njegovi sokovi podstaknuće proces sagorevanja kalorija u telu, a posebno ako sažvaćete dva do tri čena ujutro ili uveče.

PROČITAJTE JOŠ: Divna Karleuša oslabila 40 kilograma: Nisam operisala želudac, ovo je moja dijeta (FOTO) 

6. Ne zaboravite na voće i povrće koji sadrže mnoge važne vitamine i minerale. U jelovnik uvrstite što je više moguće citrusnog voća, koji podstiče otapanje masnih naslaga, kao i zelenog lisnatog povrća, koji sadrži prehrambena vlakna i podstiče varenje.

7. Začinite obroke cimetom, đumbirom i crnim biberom. Ovi začini podariće novu gastronomsku dimenziju vašoj hrani, a istovremeno će smanjiti šećer u krvi i pomoći vam u mršavljenju.

Izvor: Foto: Profimedia

Izvor: Zadovoljna

Najbolje iz rubrike

Inicijalizacija u toku...