Ove subote smo prisustvovali događaju na kom smo ispratili premijerno prikazivanje nove imidž kampanje Mesto za pamćenje, hotelskog brenda Mona Plaza, a u saradnji sa Sarom Jovanović kao licem kampanje. Samom događaju je prisustvovovao i veliki broj javnih ličnosti iz sveta muzike, filma I influence-a.
Mona Plaza kreira jedinstvena iskustva i događaje kao niko drugi. Svesni da gosti ne žele rutinu, već nešto nesvakidašnje, lokalno i jedinstveno, uspeh ovog domaćeg hotelskog brenda je jednostavan, jer spoj internacionalnih standarda, domaćeg gostoprimstva, kulture, iskustava i ljudi, dovoljan su razlog da se gosti vraćaju iznova.
Mona Plaza hoteli se nalaze na jedinstvenim lokacijama, svaki ispunjen bogatom kulturom, istorijom, pričama i tradicijom. Ovaj brend kreira trajne vrednosti koristeći vrhunski dizajn i istorijsko nasleđe sa duboko usađenom etikom perosnalizovane usluge i ima poziciju vodeće domaće kompanije koja je sinonim za mesto za pamćenje.
Kampanja pod nazivom "Mesto za Pamćenje" predstavlja kreativnu sinergiju između Mona Plaza hotela i Sare Jo, spajajući domaću gostoljubivost sa beskrajnim mogućnostima za odmaranje, avanturu, zabavu, doživljaj i istraživanje samih destinacija. Ovaj ambiciozan projekat nudi gostima nešto više od običnog putovanja - pruža im priliku da stvore sećanja koja će trajati čitavog života i upoznavanje mesta koje se pamti.
Saradnja između ovog domaćeg hotelskog lanca i popularne muzičke zvezde kao brend ambasadorke, Sara Jo donosi novu dimenziju iskustva u hotelima Mona Plaza Beograd i Mona Plaza Zlatibor, obećava nezaboravne trenutke za sve goste i predstavlja to mesto gde se vrednuju sva mala životna iskustva, taj lični momenat prilikom dolaska u hotel, lokalni specijalitet koji gost proba, komfor spavaće sobe, vruć tuš nakon nastupa, ta slika koja je napravljena na jednoj od destinacija.
Sara Jo, poznata po svojoj strastvenoj izvođačkoj karijeri i izvanrednom talentu, nije samo muzička ikona - ona je i putnica avanturističkog duha koja ceni jedinstvene doživljaje i komfor.
Mona Plaza je, s druge strane, sinonim za gostoprimstvo i istinski jedinstvenu uslugu. Ova saradnja obećava da će gostima pružiti nešto sasvim posebno, sve te nezaboravne trenutke, pružiti im priliku da dožive svet trajnih vrednosti i otkrije mesto za pamćenje.
"Naša kampanja 'Mesto za Pamćenje' ima za cilj da prenese energiju i strast koju Sara Jo unosi u svoju muziku na iskustvo boravka u hotelima Mona Plaza. Želimo da naši gosti osete istu inspiraciju, slobodu i avanturistički duh koji Sara Jo neguje u svojoj umetnosti", izjavio je Zarija Vilaret, direktor marketinga.
Sara Jo je takođe izrazila oduševljenje zbog ove saradnje, ističući da je Mona Plaza izbor koji odražava njene visoke standarde kvaliteta i usluge. "Oduvek sam tražila smeštaj koji se ističe po svojoj jedinstvenosti i udobnosti. Mona Plaza je upravo takav brend i presrećna sam što mogu da budem deo ove kampanje."
Više informacija na sajtu www.monaplaza.com.
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka