Anastasija Ražnatović još ne nastupa kao pevačica po klubovima, ali već dobro zarađuje od muzike.

Njenih 7 pesama se slušaju na digitalnim platformama, a prema računici koju je objavio Kurir, za tri godine je od njih zaradila 500.000 evra. Od leta 2018. godine, kad je otvorila kanal na Jutjubu, njeni spotovi su pregledani skoro 240 miliona puta. Kako je procena da se za milion Jutjub pregleda plaća, u proseku, oko 1.000 evra, samo od ove platforme je zarada bila 240.000 evra.

Na drugim platformama, novac se zarađuje od preslušavanja i skidanja muzike.  Cena za milion strimova kreće se u proseku od 3.000 do 3.500 evra. Računica pokazuje da je svaka nova Anastasijina pesma uvek bila u 100 najslušanijih u Srbiji, a  zajedno sa Jutjubom, strimovi su doneli skoro pola miliona evra. 

Doduše, izvođač ne dobija kompletnu sumu od zarade na ovim platformama, pošto diskografska kuća, odnosno izdavač uzima oko 40 odsto od zarade na pregledima. Ipak, kako je Anastasijine pesme objavljuje Cecina diskografska kuća, veruje se da je mlada zvezda u boljoj poziciji od svojih kolega. Takođe, podrazumeva se da se na ovu sumu plaća porez, jer sve ide preko zvaničnog računa, kao i da određeni procenat zarade ide i digitalnom distributeru, preko kog se muzika i plasira na određene servise.

Izvor: Kurir / Lepa&Srećna