Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Saveti

5 korisnih saveta za čvrst i miran san

Autor Jasmina Glišić
Autor Jasmina Glišić

Pročitajte koliko vremena treba da prođe između vežbanja i odlaska na počinak kao i koje namirnice vredi gricnuti pred spavanje...

Izvor: Foto: Profimedia

Blaga nesanica se, skoro  po pravilu, ne mora uopšte lečiti.

Najvažniju "terapiju" predstavljaju dobre navike koje će vam pomoći da svake večeri tonete bez muke u okrepljujući san...

  • Budite se u isto vreme svakog dana, bez obzira na to koliko ste malo spavali te noći.
  • Ako ne možete da zaspite, nemojte ležati u krevetu jer će vam to samo otežati uspavljivanje. Ustanite, izađite iz spavaće sobe, uzmite knjigu, slažite slagalicu, slušajte muziku.
  • Okrenite budilnik tako da ga ne možete videti iz kreveta. Ljudima sa hroničnom nesanicom samo jedan pogled na svetleće brojke prilikom slučajnog buđenja biće dovoljan da se pokrene ceo lanac anksioznosti.

Ovde pročitajte kako da pripremite blagotvorni čaj od hmelja.

  • Nemojte vežbati barem četiri sata pre spavanja – previše je stimulativno.
  • Ne opterećujte želudac pre spavanja, ali možete slobodno pojesti malo parče ćuretine ili piletine, kao i bananu. Ove namirnice sadrže triptofan, amino-kiselinu koju organizam koristi za proizvodnju serotonina, a on će vam pomoći da lakše zaspite.

Tekst: Vesna Stanimirović

Najbolje iz rubrike

Inicijalizacija u toku...