Nova Jaffica predstavlja pravo Jaffa iskustvo u džepnom pakovanju. Zajedno sa glavnim akterima kampanje, rediteljem Srđanom Dragojevićem, glumcem Brankom Đurićem i dečakom Raslavom Sekulovićem, svi prisutni imali su prilike da probaju Jafficu i pogledaju koliko je bilo interesantno na samom snimanju TV reklame za Jafficu, kao i premijeru dve verzije iste.
Na samom početku događaja, prisutnima je dobrodošlicu poželeo Filippos Nanopoulos, brend menadžer za Jaffa cakes®, koji je ukratko opisao Jafficu kao poznatu i neodoljivu kombinaciju ukusa u tri sloja – svež biskvit, sočni žele od pomorandže i hrskava crna čokolada, ali u nešto drugačijoj formi. Nanopoulos je istakao da ova kompanija nastoji da inovacijama u svom asortimanu zadrži postojće, i stekne nove ljubitelje Jaffa proizvoda.
„Kompanija Jaffa Crvenka nastavlja tradiciju širenja svog portfolija, uvođenjem jedinstvenih proizvoda, ukusa, slatkih i slanih proizvoda vrhunskog kvaliteta, kako bi ljubiteljima ovog brenda uvek pružila više. Naš brend se na tržištu nalazi jos od 1976. godine, i svaki novi proizvod predstavlja izazov za nas, kojim želimo da zadrzimo stare i privučemo nove ljubitelje Jaffinih poslastica. Sve to najbolje pokazuje dvosmerna komunikacija u kojoj se mi zahvaljujemo ljubiteljima brenda, a nadamo se i oni Jaffa cakes®u: Hvala ti što postojiš“, kaže Filippos Nanopoulos.
Nakon premijere making off videa i TV spota, prisutnima su se predstavili članovi kreativnog Jaffa tima, koji su osmislili i realizovali celokupnu Jaffica kampanju, kao i glavni akteri Srđan Dragojević, Branko Đurić – Đura i Raslav Sekulović.
Posle zvaničnog dela događaja, za goste i novinare organizovan je koktel , gde su svi zajedno imali priliku da uživaju u nekoliko „mehanika/aktivacija“ u duhu slogana „Bilo gde si, Jafficu ponesi!“, razgovarali sa Srđanom i Đurom, dok su magičnoj atmosferi doprineli i zabavni trikovi Igora mađioničara. Osetite i vi delić atmosfere, kroz našu galeriju slika!
Tekst: PROMO
Još uvek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš diskusiju.