Svet modnih brendova je ponekad prilično varljiv i iz sezone u sezonu najveći se takmiče za glavne pozicije, naročito na velikim tržištima kakvo je ono u Kini. Poslednje carstvo koje je palo nosi logo “Luj Viton”, jer ga je – prema najnovijem marketinškom istraživanju – modna kuća Šanel potukla do nogu.

Prema istraživanju Svetskog indeksa luksuznih brendova (World Luxury Index) koje je objavljeno krajem juna 2013. godine, najveću tražnju na kineskom tržištu zabeležili su Šanelovi proizvodi. Uspeh se pripisuje, pre svega, njihovoj kozmetici i tašnama, a poznavaoci podsećaju da “Luj Viton” nije do sada plasirao parfeme u ovom delu sveta. Možda je upravo u tome razlog što se ove godine ovaj trend morao zadovoljiti tek petim mestom, dok je – kod nas popularna – Este Loder završila na četvrtom mestu. Poređenja radi, Dior je na osmom, Lankom na 11, Guči na 12 i Ermes na 13. mestu.