Taj svet bi zasigurno bio monoton i siv, bez mogućnosti da jedni od drugih učimo, da jedni druge prihvatimo sa svim vrlinama i manama i da se međusobno razumemo i podržavamo. Upravo iz tih razloga, važno je da se podsetimo da razlike među nama ne treba skrivati, već ih uvažavati i negovati, jer nas one čine jedinstvenim.

U nameri da podstakne prihvatanje i negovanje različitosti među ljudima, kompanija Mars je, kroz jedan od svojih najpoznatijih brendova – M&M’S, najavila globalnu posvećenost stvaranju boljeg i inkluzivnijeg sveta za sve. Nova svrha M&M’S-a uključuje i veliki cilj - pokretanje globalne platforme usmerene na jačanje osećaja pripadnosti za deset miliona ljudi širom sveta do 2025. godine, sa ciljem da se međusobno povežu i podržavaju.

Kao deo ove misije, kreiran je M&M’S FUNd – savetodavni odbor čija je uloga praćenje uticaja brenda na misiju kompanije, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, mogućnosti i finansijsku podršku u umetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osetili pripadnost.

„Nova svrha M&M’S-a predstavlja posvećenost onome u šta smo uvek verovali kao brend i kompanija – da svaka osoba ima pravo na različitost i jedinstvenost, a da se ujedno oseća prihvaćeno. Upravo iz tog razloga, želimo da svoj cilj približimo javnosti i inspirišemo ljude širom sveta da prihvate svoje razlike, međusobno se povežu i podržavaju jer je inkluzivan svet bolje mesto za sve“, istakla je Vanja Vagić, menadžerka korporativnih poslova kompanije Mars.

Vanja-Vagic 2.jpg
Promo 

Kako bi upotpunio svoju misiju i prikazao bolji i inkluzivniji svet, M&M'S prolazi kroz određene promene koje će ljubitelji brenda uočiti u dizajnu, karakteristikama i proizvodima. Kreiran je svež i moderan osvrt na izgled voljenih likova brenda kako bi se naglasila važnost samoizražavanja i moć zajedništva, jer su upravo njihov izgled, ličnost i priče ono što ih čini jedinstvenim predstavnicima današnjeg društva.

Jačanje svesti o važnosti diverziteta i inkluzije za ovaj brend označava brigu o svakom detalju i aspektu poslovanja, kao što su negovanje jedinstvenosti kroz raznoliku bazu zaposlenih kompanije koja slavi različitosti kultura, porekla i generacija. Kompanija Mars, kao društveno odgovorna kompanija, već duži niz godina posvećuje značajnu pažnju društvenim problemima i pitanju inkluzije, kako bi unapredili svoje poslovanje, ali i podigli svest javnosti o izazovima sa kojima se ugrožene grupe susreću na svakodnevnom nivou.