Svako godišnje doba sa sobom donosi i nove trendove u svetu mode. Jesenje kolekcije uvek su inspirisane tako da ohrabre da iz sumorne jeseni izvučemo ono najlepše – spektar neverovatnih boja. Tako je više od 60 poznatih kreatora u okviru 47. Perwoll Fashion Week-a predstavilo svoje nove kolekcije i oduševilo sve ljubitelje mode i modne gurue.

Novi koncept Perwoll Fashion Week-a oduševio sve modne sladokusce
Promo 

Ovogodišnji Perwoll Fashion Week koncipiran je malo drugačije, svi zainteresovani imali su priliku da pogledaju onlajn 35 modnih programa. Modni komadi predstavljeni na revijama izazvali su veliku pažnju, a „privilegija“ prvog reda bila je dostupna svima. Ljubitelji mode su atraktivne i kvalitetne modne sadržaje, uz  vrhunsku video i foto produkciju, mogli da prate u društvu bliskih osoba, iz topline svoga doma ili ambijenta po sopstvenom izboru i da uživaju u neverovatnim kreacijama naših modnih umetnika, poput Dragane Ognjenović, Marije Tarlać, Boška Jakovljevića, Predraga Đuknića, Ane Trošić Trajković, ali i mnogih drugih. Na ovogodišnjem kultnom modnom događaju rame uz rame sa profesionalnim modelima našle su se i poznate ličnosti poput Marije Bergam i Mirjane Karanović, a za sve koji nisu bili u prilici da isprate prenos uživo sadržaj je još uvek dostupan na digitalnim Belgrade Fashion Week kanalima.

Novi koncept Perwoll Fashion Week-a oduševio sve modne sladokusce
Promo 

Kao brend koji voli modu i prati sve njene promene, Perwoll je i ove godine bio partner omiljene modne manifestacije. Kako bi novi, ali i stari, trendi komadi zadržali sjaj potrebna im je posebna nega, a pravi saveznik u ovoj misiji je upravo Perwoll tečni deterdžent uz koji će odeća čak i od najosetljivijih materijala biti očuvana i izgledati kao sa modne piste. Ove sezone, Perwoll je predstavio neodoljive cvetne mirisne note novog Perwoll Renew & Blossom deterdženta koji će probuditi sva vaša čula. Pored toga što čuva i vraća sjaj garderobi, Perwoll sa svojim #Rethinkfashion konceptom podstiče vašu kreativnost u kombinovanju odeće uz idealnu negu, sa željom da se pozitivno utiče na okruženje i životnu sredinu. Perwoll je posvećen očuvanju životne sredine u svim segmentima, a njegove nove boce su sada napravljene od 50 odsto reciklirane plastike.

O Henkelu

Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2019. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju veću od 20 milijardi evra i operativni profit veći od 3,2 milijarde evra. Henkel zapošljava više od 52.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Za više informacija, posetite www.henkel.com