Razlog za "pad" kompakt diskova leži u činjenici da ljudi ih više ne kupuju, kad mogu da ih besplatno preuzimaju ili gledaju na servisima kao što su Jutjub, Vevo, Spotifaj...
Međutim, prodaja vinila generiše više novca muzičkoj industriji nego sva ova tri pomenuta servisa zajedno!
Iako servisi koji su dostupni na internetu zarađuju više novca nego ikad, upravo prodaja ploča daje pravu zaradu muzičarima i vlasnicima producentskih kuća, prenosi Newsweek.rs 27. septembra 2015. godine.
Prema podacima koje je dostavilo Američko udruženje diskografskih kuća RIAA, prodaja vinila porasla je u Sjedinjenim Državama za 52 odsto u poslednjih 12 meseci. Ništa lošije nije ni u Evropskoj uniji...
Da li će se neko od srpskih preduzetnika osmeliti da krene u avanturu zvanu "štampanje ploča"?
Još uvek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš diskusiju.