Kako Denjub fuds grupa (DFG) vidi svoju ulogu u okviru društveno odgovornog poslovanja sa fokusom na decu?
DFG je svestan uloge koju korporativni sektor ima u zaštiti i unapređenju dečijih prava. Stoga nastojimo da se odgovorno odnosimo prema zaštiti dečijih prava u svim aspektima našeg rada; od upravljačke politike, odnosa prema okruženju, proizvodima koje plasiramo do marketinga. Kompanije koje posluju u okviru DFG posebno investiraju u projekte čiji je cilj unapređenje uslova za decu. Na taj način DFG doprinosi kreiranju stabilnog i održivog poslovnog okruženja.
Donirali ste novac za kupovinu knjiga za obrenovačke đake. Kakve ste utiske poneli sa primopredaje?
Rukovodeći se odgovornim poslovanjem pri pružanju pomoći u vanrednim situacijama, nama je svakako najvažnije da pomognemo najranjivijim članovima društva, a to su uvek deca. Kao kompanija koja neguje i promoviše pozitivne vrednosti u društvu, DFG se iskreno zalaže za razvoj i unapređenje obrazovanja. Smatramo da je obrazovanje mladih jako važno i da naša zemlja, da mi svi zajedno, kao društvo, moramo kontinuirano da ulažemo u edukaciju naše dece i omladine. To je ulaganje u budućnost. Želim da istaknem da će Imlek, sa velikim zadovoljstvom, nastaviti da pruža stalnu podršku deci i omladini i nastojaće da ih podrži u njihovom radu, stvaralaštvu i daljem obrazovanju. Utisci su bili dirljivi, ponosni smo na saradnju sa UNICEF-om.
IMLEK, članica DFG, ima istorijsku vezu sa UNICEF-om koja datira iz pedesetih godina prošlog veka. Koja je to tajna veza?
Tih davnih pedesetih godina, UNICEF je pružao pomoć tadašnjoj državi, pre svega u obezeđenju osnovnih uslova za preživljavanje dece. UNICEF je tada spoznao da kod nas postoje mogućnosti za podizanje mlekarske industrije koja će biti sposobna da samostalno i nezavisno proizvodi i snabdeva potrošače, odnosno decu, mlekom i mlečnim proizvodima.
UNICEF je obezbedio mehanizaciju za mlekarsku industiju, tehničku pomoć, obuku i prevozna sredstva i time uspostavio mlekarsku industriju na teritoriji bivše Jugoslavije. Najveća i najsavremenija mlekara koja dnevno proizvodi, pasterizuje i pakuje 30,000 litara mleka je podignuta krajem pedesetih godina prošlog veka i tako je nastao današnji IMLEK.Sada, kada je IMLEK lider mlekarske industrije u Srbiji i šire, logično je da podržavamo rad UNICEF-a i time doprinosimo današnjim generacijama i budućnosti našeg društva.
Nedavno je i IMLEK postao član Kluba prijatelja UNICEF-a, redovnih mesečnih donatora. Da li je članstvo u ovom Klubu važan deo korporativne strategije društveno odgovornog poslovanja?
Društveno odgovorno poslovanje je širi koncept od direktnog finansijskog ulaganja. Redovno ulaganje u programe za decu kroz podršku UNICEF-u je za nas opredeljenje da zajedno sa ovako značajnom organizacijom učestvujemo u stvaranju boljih uslova za decu u Srbiji, ali i za decu sveta. I IMLEK i Bambi su članovi Kluba prijatelja UNICEF-a. U godini kada se obeležava 25 godina od usvajanja Konvencije o pravima deteta, možemo da kažemo da je dosta toga urađeno i unapređeno za proteklih 25 godina za decu širom sveta. Važno je da samo zajedničkim delovanjem svih aktera u društvu mogu da se rešavaju problemi sa kojima se i dalje suočavaju porodice i deca.
Deca i njihov razvoj su podložni različitim uticajima koji uključuju porodicu, školu, zajednicu, ali i delatnosti poslovnog sveta. Naše opredeljenje je da se trudimo da naš uticaj bude pozitivan i da pomažemo sadašnjim i budućim generacijama.
Koji su planovi DFG kada je u pitanju društveno odgovorno poslovanje?
Kompanije članice Denjub fuds grupe oduvek su bile veoma aktivne na polju društvene odgovornosti. Brojni projekti i akcije sprovedene u prethodnim godinama pokazuju značaj koji kao grupacija polažemo u cilju pomoći najugroženijima. Među najistaknutijim projektima su „Kravice u gradu“, kompanije Imlek, zahvaljujući kojem je prikupljeno više od dva miliona dinara za nezbrinutu i bolesnu decu, kao i projekat „Bambi neguje buduće šampione“, kojim su obezbeđene svakodnevne užine, dopunski časovi fizičke aktivnosti i kompletni sistematski pregledi za decu iz šest najugroženijih škola u zemlji. Kompanija Knjaz Miloš, u saradnji sa opštinom Aranđelovac, uspešno sprovodi projekat „Dečije oaze“ kojim se deci obezbeđuju bolji uslovi za bezbrižno odrastanje.
Pored ovih zaista impresivnih projekata, sve tri kompanije članice DFG obezbeđuju stalne donacije ustanovama za decu na teritoriji cele Srbije. Imlek na Dan mleka i za novogodišnje praznike obezbeđuje paketiće deci iz brojnih domova za nezbrinutu decu po preporuci Skupštine grada, dok kompanija Bambi već drugu godinu za redom poklanja školski pribor i slatkiše đacima prvacima širom Srbije, a uz podršku i preporuku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog obrazovanja. U narednom periodu, kompanije članice DFG nastaviće da sprovode politiku društveno odgovornog poslovanja i da pomažu svim ugroženim kategorijama stanovništva, obraćajući posebnu pažnju na najmlađe članove naše zajednice.
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka