Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

SPISAK OD 5 NAMIRNICA ZA MLADOLIK IZGLED: Promenite navike u ishrani i izgledaćete bar 10 godina mlađe

Istina je da geni igraju veliku ulogu u starenju, ali isto tako je izbor načina života i onoga što jedete i pijete odlučujući faktor kada je izgled u pitanju.

 zena sprema vocnu salatu Izvor: Youtube / Glamour

Ako želite da imate glatku, hidriranu i kožu bez upala neophodno je da se pridržavate zdravog načina ishrane. Nutricionisti su istraživanjem došli do zaključka koje namirnice su idealne za zdrav organizam, ali i podmlađenu kožu.

Možda će vas zanimati

1 Dodajte više biljnih izvora proteina u svoju ishranu

Ne samo da će vam biljni proteini pomoći da izgradite mišiće, već će vam takođe pomoći da izgledate mlađe. Iako je protein neophodan za izgradnju i popravku ćelija i tkiva, on je takođe važna komponenta kolagena, neophodnog gradivnog bloka u koži koji joj pomaže da ostane čvrsta, elastična i mladalačka. Proteini na bazi biljaka takođe podržavaju zdraviji izgled kože kako starite zahvaljujući svojim nivoima antioksidansa.

2 Jedite paradajz

U kombinaciji sa zdravom ishranom paradajz može da podmladi kožu toliko da drži plastičnog hirurga što dalje. Ovi crveni dragulji se mogu pohvaliti likopenom, antioksidansom koji pomaže u zaštiti vaše kože od UV oštećenja. Izvući ćete maksimum iz konzumiranja paradajza posežući za proizvodima od paradajza kao što su paradajz pasta ili paradajz sos.

3 Ekstra devičansko maslinovo ulje 

Ekstra devičansko maslinovo ulje deo mediteranske je ishrane koja je zdrava za srce, ali je odlično i kao izvor mladosti. Maslinovo ulje se sastoji od 73% mononezasićenih masti, a istraživanja su pokazala da ishrana bogata mononezasićenim mastima može pomoći u smanjenju starenja kože.

4 Pet suvih šljiva dnevno

Suve šljive su jedna od najboljih namirnica koje mogu da vam pomognu da izgledate mlađe. Zahvaljujući hranljivim sastojcima suvih šljiva koji utiču na zdravlje kostiju—uključujući bor, kalijum , vitamin K i fenolna jedinjenja bogata antioksidansima — istraživanje je pokazalo da jedenje samo pet do šest suvih šljiva dnevno pozitivno utiče na mineralnu gustinu i snagu kostiju.

5 Masna riba

Masna riba poput lososa može da pomogne da izgledate mlađe. Omega-3 masti pomažu u smanjenju upale koja može oštetiti kožu. Pored toga, masne ribe sadrže visoke nivoe proteina koji su važni u formiranju kolagena i elastina, koji su neophodni za održavanje zategnutosti i elastičnosti kože.

Izvor: Lepa&Srećna

Možda će vas zanimati

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije