Predsednica Teleflore u Srbiji Rada Tatić svoju ljubav prema lepoti nesebično prenosi na druge preko cvetnih aranžmana - od kojih je svaki malo umetničko delo.
Emocije, lepota i duhovnost čine osnovu svake cvetne poruke koju Rada Tatić i Teleflora više od 20 godina prenose širom naše zemlje i celog sveta, piše Lepa&Srećna.
Teleflora International koja broji 185 zemalja članica nastala je iz ljubavi prema cveću i ljudima - ona vam omogućava da u svakom trenutku na bilo koju adresu u svetu pošaljete cveće i prenesete cvetnu poruku kome god želite. Predsednica Teleflore u Srbiji Rada Tatić, koja je na čelu cvetne misije ove kompanije od njenog početka, svoju ljubav prema lepoti nesebično prenosi na druge preko cvetnih aranžmana - od kojih je svaki malo umetničko delo.
- U mom poslu emocija je ključna. Svaka poruka koju šaljemo putem cveća sadrži i prenosi emociju. To je naša misija. Ljubav je najveća pokretačka sila. A cveće je simbol ljubavi i radosti, zato gajimo cveće, ako ne u vrtu, onda u sebi - kaže Rada.
Kreativni i posvećeni
U timskom radu, neophodnom za posao kojim rukovodi, naša sagovornica na prvo mesto ističe kreativnost i predanost:
- Teleflora počiva na izuzetnom timu bez kojeg ničeg ne bi bilo. Svi su posvećeni našim klijentima i cveću jer veruju da njegova isceljujuća moć transformiše svet. Žive tu misiju koja kroz jedinstven, unikatan proizvod prenosi poruke ljubavi, podrške ili saosećanja, a duboka posvećenost je u osnovi svega.
Među svoje zadatke Rada ubraja i podučavanje lepom:
- Mi inspirišemo i edukujemo, budimo lepotu... Kroz naš cvetni pogled na svet želimo da pokažemo kako je svakodnevica obojena cvetnim vibracijama lepša i lakša.
U načinu na koji neko bira svoju cvetnu poruku pokazuje se i njegova ličnost.
- Ipak, vrsta cveća, boje, stil, detalji – sve to mora biti u skladu sa osobom kojoj je namenjeno, a samim tim i svaki aranžman postaje unikatan - objašnjava naša sagovornica.
PROČITAJTE JOŠ: Cvetni aranžman koji će ulepšati vaš dom: jednostavan trik sa sejlotep trakom za fenomenalne bukete (URADI SAM, FOTO, VIDEO)
Nadahnuće u prirodi
Moda se stalno menja, pa tako i kada se radi o izboru cveća i detalja koji ga prate.
- Kod nas je primetan trend kombinovanja divljeg i kultivisanog cveća. Priroda nas nadahnjuje, ona je naš učitelj. Detalji su neizostavni – bobice, grančice, mahovina, a omiljena je monohromatska paleta – više nijansi iste boje - kaže Rada.
Kliknite OVDE da pročitate nastavak teksta o uspehu Teleflore!