Emocije, lepota i duhovnost čine osnovu svake cvetne poruke koju Rada Tatić i Teleflora više od 20 godina prenose širom naše zemlje i celog sveta, piše Lepa&Srećna.

Teleflora International koja broji 185 zemalja članica nastala je iz ljubavi prema cveću i ljudima - ona vam omogućava da u svakom trenutku na bilo koju adresu u svetu pošaljete cveće i prenesete cvetnu poruku kome god želite. Predsednica Teleflore u Srbiji Rada Tatić, koja je na čelu cvetne misije ove kompanije od njenog početka, svoju ljubav prema lepoti nesebično prenosi na druge preko cvetnih aranžmana - od kojih je svaki malo umetničko delo.  

- U mom poslu emocija je ključna. Svaka poruka koju šaljemo putem cveća sadrži i prenosi emociju. To je naša misija. Ljubav je najveća pokretačka sila. A cveće je simbol ljubavi i radosti, zato gajimo cveće, ako ne u vrtu, onda u sebi - kaže Rada. 

Kreativni i posvećeni

U timskom radu, neophodnom za posao kojim rukovodi, naša sagovornica na prvo mesto ističe kreativnost i predanost:

- Teleflora počiva na izuzetnom timu bez kojeg ničeg ne bi bilo. Svi su posvećeni našim klijentima i cveću jer veruju da njegova isceljujuća moć transformiše svet. Žive tu misiju koja kroz jedinstven, unikatan proizvod prenosi poruke ljubavi, podrške ili saosećanja, a duboka posvećenost je u osnovi svega. 

Među svoje zadatke Rada ubraja i podučavanje lepom:

- Mi inspirišemo i edukujemo, budimo lepotu... Kroz naš cvetni pogled na svet želimo da pokažemo kako je svakodnevica obojena cvetnim vibracijama lepša i lakša.

U načinu na koji neko bira svoju cvetnu poruku pokazuje se i njegova ličnost.  

- Ipak, vrsta cveća, boje, stil, detalji – sve to mora biti u skladu sa osobom kojoj je namenjeno, a samim tim i svaki aranžman postaje unikatan - objašnjava naša sagovornica. 

PROČITAJTE JOŠ: Cvetni aranžman koji će ulepšati vaš dom: jednostavan trik sa sejlotep trakom za fenomenalne bukete (URADI SAM, FOTO, VIDEO)

Nadahnuće u prirodi

Moda se stalno menja, pa tako i kada se radi o izboru cveća i detalja koji ga prate. 

- Kod nas je primetan trend kombinovanja divljeg i kultivisanog cveća. Priroda nas nadahnjuje, ona je naš učitelj. Detalji su neizostavni – bobice, grančice, mahovina, a omiljena je monohromatska paleta – više nijansi iste boje - kaže Rada.

Kliknite OVDE da pročitate nastavak teksta o uspehu Teleflore!

PageBreak

Kada je reč o uspehu koji traje od osnivanja Teleflore u našoj zemlji 1995. godine, naša sagovornica tvrdi da u osnovi svega mora biti duhovnost, pa tako savetuje i mlađe kolege:   

- Mladi ne treba da se zadovolje prividom uspeha i da ih on ponese. Važni su istrajan i posvećen rad, snažne želja i volja, i iznad svega poštovanje Božjih principa. Kada su naši izbori i želje u skladu s njima, život nam postaje skladan i radostan. Ja na sve gledam duhovnim očima. Čak da niko na svetu ne veruje u moju ideju, to me ne bi sprečilo da radim na njoj, ako verujem. To su principi po kojima živim. 

Za Radu je lepota glavni životni pokretač i ona je nalazi u svemu. 

- Blizak mi je svaki oblik lepote, bilo da je reč o slici, sklupturi, o prirodi, lepoj osobi, lepom gestu... Lepota je radost za dušu, budi tanana osećanja, oplemenjuje nas. Kreacija nikada ne prestaje. Postoji mnogo oblika stvaranja koji nam mogu ispuniti  život - kako u svetu materije tako i na duhovnom planu, potrebno je samo da pronađemo svoj. Kroz kreativno stvaranje naše biće napreduje, postajemo bolji i srećniji, a samim tim na isti način menja se i naše okruženje - navodi Rada.

Dobročinstvo za primer

Neprekidno usavršavanje je svojevrsno ulaganje u posao i u same sebe, a dobročinstvo njegov neodvojivi deo.

- Godišnje konferencije Teleflore International su važne jer se sistem stalno osavremenjuje. Tamo se susrećemo radi razmene iskustava i primene novih ideja - navodi naša sagovornica, koja voli da podeli radost s drugima, ali i da pomogne onima kojima je to najpotrebnije. 

Na dobročinstvo su svi u Teleflori veoma ponosni.

- Dobročinstvo je jedna od najvažnijih strana Teleflore. Već dve godine svakog meseca od onlajn prodaje odvajamo 10 procenata i poklanjamo onima kojima je potrebno. To nije samo čin koji nas čini društveno odgovornom kompanijom, već je smisao našeg poslovanja koji određuje pravac naše vizije. A za nas to znači osmeh na licu i radost u srcu - ističe Rada Tatić.

PROČITAJTE JOŠ: NAJLEPŠI POKLON VIŠE NIJE BUKET, SAD SE U GOSTE NOSE KUTIJE CVEĆA: kako da napravite ukrasnu kutiju sa lalama (URADI SAM + FOTO)

Dan zaljubljenih – dan ljubavi

Muškarcima je ponekad teško da pokažu romantična osećanja, zato cveće govori za njih. Naše dame mnogo smelije i otvorenije iskazuju ljubav. Ljubav ne poznaje godine ni stid niti strah. Zato, drage naše dame, budite odvažne i hrabre, a nadasve maštovite i kreativne kao naša sugrađanka J. K (58). Ona je na Dan zaljubljenih svom strastvenom ribolovcu priredila iznenađenje za pamćenje. Teleflorini aranžeri su za nju osmislili cvetnu ribarsku mrežu napravljenu od raznovrsnog cveća. U nju je ubacila živu ribu i oko glave joj vezala crvenu mašnicu s porukom: „Ti si moj životni ulov”. Takve su naše dame! Svakodnevno slavite i negujte ljubav, i neka vam 14. februar ne bude jedini dan kada voljenoj osobi ukazujete pažnju, već dan koji slavimo kao rođendan ljubavi – poručuje nam predsednica Teleflore.

Tekst: Ivana Martić

Izvor: Lepa&Srećna