Iako možda mnogi nisu mnogo o ovome razmišljali, ali vrlo je teško zamisliti hotelski krevet koji nije beo, piše "Huffington Post", a prenosi B92 29. septembra 2014. godine.

Čini se da je bela boja simbol luksuza, a veliki broj hotela smatra da ćemo se osećati, ali i spavati, luksuznije u belom kevetu. 

„Vizuelno gledajući, ideja belog kreveta je važna. Ima nešto u vezi sa belim krevetom što odiše luksuzom i dobrim snom“, izjavila je Erin Huver, potpredsednica dizajna za hotele Vestin i Šeraton. 

Kada je lanac hotela Vestin predstavio svoj, sada čuveni, rajski krevet devedeseih godina prošlog veka, Huverova tvrdi da je ideja o belom krevetu bila krajnje nepopularna – hoteli su uglavnom koristili šarene posteljine i prekrivače za krevet koji su bili lakši za održavanje i čišćenje. 

„Krevet koji je u potpunosti bio beo stvorio je poseban efekat – ljudi su mislili da je soba renovirana, iako su promenjene samo posteljine. To je imalo veliki efekat“, priča Huverova. 

Ovome su pribegli i drugi veliki hotelski lanci kao što su Hilton i Park Hajat. 

„Park Hajat je prešao na belu posteljinu sa šarenih dezena kako bi gostima pružio uprošćeno mesto za odmor na kom mogu da ostave sve svoje probleme“, izjavila je Sibil Pul, portparolka ovog lanca hotela.

I dok još ne postoje naučne studije koje bi ovo objasnile, mnogi putnici će reći da sasvim beli kreveti imaju svoju magiju.