Dijamant je kompanija posvećena stalnom unapređenju proizvodnih procesa, koja aktivno ulaže resurse u inovativnost, u nastojanju da se uskladi sa potrebama tržišta i potrošača. Kampanja „Dobro jutro – probudi dan!“, osmišljena je sa željom da na zanimljiv i kreativan način različite ciljne grupe upozna sa novinama u razvoju Dobro jutro brenda i podstakne na dobro raspoloženje od ranog jutra.
„Dijamant kao regionalni lider u prehrambenoj industriji ulja, stonih margarina i majoneza, posebnu pažnju posvećuje inoviranju portfolija i unapređenju proizvoda.
U skladu sa tim, osmislili smo novu komunikacionu platformu koja za cilj ima da naše potrošače motiviše da svako jutro započnu uz muziku i naše spotove koji šire pozitivnu energiju i dobre vibracije. Osim novog dizajna ambalaže, vođeni svetskim trendovima koje stalno pratimo, unapredili smo i recepturu Dobro jutro margarina, koja sada podrazumeva odsustvo palminog ulja, tako da udeo domaćih sirovina u proizvodu sada iznosi 90%“, izjavio je Filippos Nanopoulos, direktor marketinga i razvoja kompanije Dijamant, i dodao da je Dijamant prvi u ovoj kategoriji načinio važan korak i potrošačima ponudio liniju proizvoda koja ne sadrži palmino ulje.
Dobro jutro margarini idealni su za pripremu brzog i ukusnog obroka. Savršene mazivosti i teksture, uz omiljeno pecivo i dodatak vitamina A, D i E, postaće rutina uz koju ćete biti spremni za ostatak dana.
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka