Prefinjeni, sofisticirani, revolucionarni... to su samo neki od izraza kojima brend menadžeri i direktori prodaje opisuju modele koji su predstavljeni u Galeriji Automobila Srbije, na jedinstvenoj izložbi luksuznih vozila.

Ova zanimljiva manifestacija traje sve do 22. oktobra, a posetioce čeka više od 50 fantastičnih automobila koji su poslednja reč tehnike i dizajna. Svoje novitete prikazuju i globalno poznati brendovi kao što su Mercedes, Tojota, Kia, Volvo, Džili, Hjundai, Ford, MG, Nisan, Čeri, Pežo, Opel, Reno, Dačia, Suzuki, Škoda, Fiat, JEEP, Alfa Romeo.

Prikazani su i interesantni noviteti na srpskom tržištu, kao što je, na primer, MG. "Jesmo novi na srpskom tržištu, ali u svetu nismo", kaže Srđan Đoković, brend menadžer MG brenda za Srbiju. "MG je englesko-kineski brend koji sledeće godine slavi 100 godina postojanja. Na ovoj manifestaciji se predstavljamo sa tri brenda, a naš udarni model je MG ZS sa početnom cenom od 18.490 evra.

Kako Đoković kaže, MG je marka koja vas - čim sednete u auto - tera da uživate u vožnji i u životu. Zato ne propustite priliku da pogledate ovaj i brojne druge automobile, kao i da uživate u čarima probne vožnje. I ne zaboravite - ulaz je besplatan!

Ono što se izdvaja u ponudi Nissana je i najnoviji model elektrofikovanog crossovera, novog X Trail-a. "Pored elektrifikacije, Nissan je bio prepoznatljiv kao brend, koji je izmislio crossover segment, tako da nadam se da će kupci ipak doći do svog crossovera ili nekog mezimca iz Nissan familije." - rekao je Nenad Simić, direktor prodaje i mreže Adriatic Auto, kao i zastupnik brenda Nissan Srbija.

izjave_MG i Nissan MONDO

Mercedes je luksuzan brend koji je prvi izmislio automobil koji je na pogon na benzin, a na ovoj izložbi predstavio je električne modele, a evo i šta je Nikola Adžić, product expert za brend Mercedes-Benz imao da kaže:

"Ovde sa nama su danas električna vozila. To je i dalje nova sfera u celoj automobilskoj industriji, ali Mercedes se vodi time da cela ta tehnologija, i dizajn, i njihovo iskustvo je uvek bilo na nekom zavidnom nivou. Sam proces celog sklapanja Mercedesa je dosta inovativno i tehnološki savremeno, tako da Mercedes ima gama automobile koji ide na performanse i Mercedes koji ide na luksuz, to je Mercedesova Maybach serija."

"Posetioci ovogodišnje Galerije automobila na Volvo štandu imaće prilike da vide našu celokupnu SUV gamu. Pre svega tu je najmanji XC40, zatim iza mene naš najprodavaniji model XC60 i poslednji, ali ne i najmanje važan, XC90 koji je već svima jako dobro poznat." - rekao je Dimitrije Ristovski, menadžer prodaje Volvo centar Beograd.

Galerija automobila Suzuki, Opel, Peugeot i ostali MONDO

Euro Sumar brend postoji preko jednog veka, a ono što se vezuje za ovu marku su pouzdanost i kvalitet. Andrej Đurašević, direktor prodaje i marketinga u kompaniji Euro Sumar istakao je: "Što se našeg brenda tiče, odnosno brenda Suzuki, koji kompanija Euro Sumar distribuira pune 32 godine, tu su generalno naši aduti iz SUV segmenta, popularna Vitara, sve popularnija nova generacija S Cross-a, i Jimny koji iznova osvaja srca svih prolaznika na prvi pogled."

Posetioci su imali prilike da uživaju i u Tojotinim modelima, a imali su priliku da vide i Prius pete generacije, koji se upravo pojavio na evropskom tržištu. "Toyota je kako bih rekao sinonim za kvalitet, to su automobili koji se ne kvare, koji imaju najdužu garanciju na tržištu, Toyota je poznata i po tome što daje 10 godina garancije, ili 185.000 kilometara, tako da, u prvom redu sigurnost, dugotrajnost i kvalitet."- rekao je Aleksandar Andrić, PR menadžer Toyota Srbija.

Neki od najpopularnijih, kao i najpoznatijih Opel modela, kao što su Opel Crossland, Opel Mokku i Opel Astru, nalaze se na štandu kod ulaza 3. Na štandu pored je izložen i Peugeot gde su predstavljeni novi 408, kao i novi, potpuno redizajnirani 2008 i 208.  Miljana Milović, marketing menadžer za Opel / Peugeot-Stellantis grupacija ističe: "Naša dva brenda stvarno stoje za to da te neke najnovije tehnologije i taj neki premium kvalitet bude dostupan svima."

01 Izjave Skoda i Ford-1 MONDO

Ljubitelji automobila će ove godine moći da vide tri modela, od kojih je Jeep Compass prvi, Alfa Tonale drugi i Abarth 595 Turismo kao treći model. "Kada govorimo o modelu Jeep Compass, onda je to svakako sigurnost, pouzdanost, bezbednost, kao i hibridni motori, koji se smatraju kao minimalni potrošači. Kada je reč o modelu Alfa Romeo Tonale, tu imamo spoj tradicije i savremene tehnologije, kao i motore koji se smatraju kao jako ekonomični." - rekao je Aleksandar Nikolić, Auto-kuća Kole Zemun.

Aleksandra Đokić, direktorka marketinga “Autočačak” i predstavnica brenda “Škoda” istakla je da kada je ovaj brend u pitanju odlučeno je da se predstave dva sportska modela, kao i jedan električni model sa unutrašnjim sagorevanjem.  "Ja mislim da smo mi jedan od retkih od malobrojnih brendova koji imaju prodajni salon u okviru ovog tržnog centra, tako da mislim da je to naša prednost, gde će svi posetioci moći da dobiju još dodatne informacije, da vide još nekih modela."

Galerija Automobila Škoda i Ford MONDO

Ljubitelji automobila će od danas pa narednih dana imati priliku da vide najprodavanije modele kao što su Ford Focus, mali SUV Puma i porodični SUV Kuga. "Pre svega, Ford brend se izdvaja po tradiciji dugoj 120 godina. Danas Ford tu tradiciju interpretira kroz svoje ikone na potpuno jedan moderan način, 2:35 tako da je za sledeću godinu najavljen prvi evropski Explorer, koji će biti potpuno električni, kao i model Kapri." - izjavila je Nemanja Simić, Brend menadžer kompanije Grand motors za Ford.

Chery je novi brend automobila u Srbiji, ali u svetu postoji već 20 godina. Posetioci Galerije Automobila Srbije, moći će da vide viziju koju Kina ima predviđenu ovde za nas, a to su definitivno ova tri modela koja ovaj brend ima u ponudi, to su FX, Tigo 7 Pro i na kraju Tigo 8 Pro.  "Odnos cene i kvaliteta, garancija je jedna od najbolje pozicioniranih na tržištu, i definitivno sam osećaj u vožnji i mislim da kola pričaju definitivno sama za sebe", rekao je Nikola Ivanić, brend menadžer za Chery Srbija.

Vladimir Malbašić, direktor prodaje u Hyundai Srbija, je istakao: "Ono što smo predstavili ove godine na manifestaciji sajam automobila Galerija je restilizovana verzija modela I10, zatim tu je i Ioniq 5, najprodavaniji električni auto u Srbiji prošle godine. Ono što se tiče samog brenda Hyndai to je da možemo da se pohvalimo našim kvalitetom, što dokazuje i najbolja garancija od svih brendova, 7 godina bez ograničenja kilometraže, što su uspeli i naši kupci da prepoznaju, te naši rezultati su iz godine u godinu sve bolji i bolji."

Kompanija KEOS se zaista potrudila da na ovogodišnjoj manifestaciji Galerija Automobila Srbije posetiocima predstavi što više aktuelnih modela iz Renault i Dacia game, a takodje da im ponudi vrlo atraktivnu komercijalnu ponudu. A Ivana Ranđelović, PR & marketing communication manager komapnije KEOS koja je generalni distributer za Reanult i Dacia vozila u Srbiji otkrila je šta sve posetioci Galerije Automobila Srbije mogu da očekuju od ove kompanije. "Što se Renault game tiče izložili smo: Renault Clio, zavodljivi gradski automobil koji je ujedno i najprodavaniji automobil u svom segmentu na domaćem tržištu. Početna cena ovog modela je 15490€, a dostupan je sa benzinskim ili dizelom motorom, u kombinaciji benzinskog motora I fabrički ugradjenog plinskog uredjaja, ali i kao potpuni hibrid. Renault Clio nudi jedinstveno iskustvo vožnje: senzualne i fluidne linije, povezanost i brojne napredne sisteme za pomoć u vožnji.

Renault Captur, svestrani gradski SUV iz B segmenta, dobro poznat po svom atraktivnom dizajnu i raznim kombinacijama dvobojne karoserije i detalja. Ovaj model startuje po ceni od 19790€, a nudi novu generaciju efikasnih benzinskih motora visokih performansi uz niske troškove održavanja.

Renault Megane Conquest, automobil za koji kažemo da je hibrid po prirodi, jer je dostupan ili kao mild hibrid sa motorom od 140KS ili 160KS ili kao potpuni hibrid sa motorom od 145KS. Megane Conquest predstavlja novi pristup SUV vozilima: aerodinamična silueta, povećani razmak od tla i sportska snaga. Poznat je po tome što poseduje brojne sisteme za pomoć u vožnji, kao i sistem Multi-Sense koji omogućava vozaču da vozilo prilagodi svom raspoloženju izborom izmedju 3 režima vožnje (Eco, Sport, My Sence) i 8 nijansi ambijentalnog osvetljenja. Početna cena ovog modela je 29190€.

Renault Austral je najnoviji model iz Renault porodice na domaćem tržištu. U pitanju je visokotehnološki SUV kojim Renault ozbiljno napada C-SUV segment. Ovaj model je dostupan kao mild hibrid sa motorom od 140KS ili 160KS, ili kao potpuni hibrid sa motorom snage od 200KS. U verziji E-Tech full hybrid obezbedjuje do 80% gradske vožnje na električni pogon i uštedu goriva do 40%. Poseduje unapredjeni sistem 4Control treće generacije koji mu omogućava da ima krug okretanja od 10.1m, kao mali gradski automobil. Tu je i 27 naprednih sistema za pomoć u vožnji, Harman Kardon zvučni sistem sa 12 zvučnika , kao i multimedijalni sistem openR sa integrisanim Google uslugama. Renault Austral startuje po ceni od 27490€.

Treba istaći da za sva Renault putnička vozila trenutno važi jesenja ponuda koja podrazumeva: 6 godina garancije/100.000km, fiksnu kamatnu stopu u € za sve kupce ili beskamatni kredit do 7.000 € i bonus od 300-2000€ za vozila sa zalihe", napominje Ivana.

Saznajte više o drugim modelima u video snimku koji sledi, a kompletna galerija slika čeka vas na kraju. 

Galerija - Izjave MONDO

Method Otvorena do 22. oktobra 2023. godine

Tekst: Promo