Kampanja britanske robne kuće Selfridžis s nazivom "Bez buke", koja je zvanično prezentovana 10. januara 2013. godine, drugačija je od svih do sada viđenih kampanja.
Osmišljena tako da promeni svest kupaca i usmeri je ka traganju za spokojnim mirom u svetu koji nas svakodnevno bombarduje zaraznim informacijama, koncept kampanje "Bez buke" poručuje – uspori, udahni duboko i odmori.
Kampanja je zvanično startovala u legendarnoj prostoriji robne kuće "Soba tišine", koja je posle 90 godina otvorena ponovo. Uz pomoć bivšeg sveštenika Endija Pudikombea, osnivača Hedspejsa u prizemlju robne kuće 10. januara održan je čas meditacije.
"Bez buke" je kampanja koja će trajati do kraja februara 2013. godine, a njena centralna tema je upravo ponovno otvaranje ove prostorije koju je 1909. godine osmislio osnivač Selfridžisa, Heri Gordon Selfdridž.
Nova "soba tišine" ispratila je osnovnu ideju Herija Gordona – omogućiti oazu tišine za sve one koji požele da se odmore, naprave pauzu i opuste se tokom kupovine. Za kompletan izgled sobe je bio zaslužan arhitekta Aleks Kohrejn a od posetilaca se traži da ostave van ove zen zone svoje cipele, mobilne telefone i sve druge tehnološke naprave iz 21. veka koje nas ometaju u zdravom funkcionisanju.
Selfridžis je, zahvaljući Hedspejsu, postavio i odvojene "kapsule" za meditaciju širom prodavnice gde ljudi mogu da sede i učestvuju u 10-minutnoj meditaciji koju slušaju putem slušalica.
Takođe, u prizemlju prodavnice otvorena je "Tiha prodavnica" koja je snabdevena poznatim proizvodima sa kojih je skinuta brendirana etiketa sa ambalaže. Ovim potezom robna kuća je poželela da u fokusu prodavnice bude lepota minimalističke estetike, i da se kupci fokusiraju više na kvalitet proizvoda a manje na pakovanje ili propratnu reklamu.
Selfridž je poveo revolucionarnim potezom uklanjanja logoa sa kesa za kupovinu, a sledili su ga kozmetika “Krem de la Mer”, proizvodi od džinsa “Levis”, i mnogi drugi. Akne je, na primer, ponudio specijalne majce sa kojih su skinuti slogani Muzika i Kolaž.
Mislilo se i na hranu pa će se u Fud holu u prodavnicama u ulicama Oksford i Treford služiti jednostavna, probrana hrana od najboljih snabdevača, uz promociju zdrave ishrane.
Ana Dodig
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka