Ljubav prema domaćoj hrani i seoskom načinu životu podstakla je Branislava Sekulića da sa svojom porodicom započne privatni biznis proizvodnje domaćeg soka od paradajza i šljiva. Svi članovi porodice imali su jasan cilj - da iznedre zanat koji će ponosno širiti dalje i u čijem kvalitetu će svi kupci uživati.

Svaki početak je težak, ali oni su verovali u sebe i svoje ideje. Verovali su da njihovi snovi mogu postati stvarnost i nisu odustajali. Velika doza hrabrosti, rad i posvećenost dovela ih je do uspeha, jer sreća zaista prati hrabre!

Svoju firmu “Vrtlari" razvijali su korak po korak, da bi posle nekog vremena zaposlili mnogo mladih ljudi sa sela, okupili više od 30 gazdinstava, proširili posao. I dalje napreduju iz dana u dan, I svojim primerom pokazuju kako jedna mala porodična firma može postati uspešna toliko da dobije status socijalnog preduzeća – otkupljuju domaće proizvode srpskih gazdinstava i tako doprinose sprskoj privredi, i zapošljavaju teško zapošljive kategorije žena, obezbeđujući im prihode za život.

Vrtlari
Promo 

“Vrtlari” ponosno napreduju iz dana u dan, izvoze svoje proizvode širom sveta i još jedan su veliki dokaz koliko su mali proizvođači  važni za razvoj poljoprivrede i prodaju domaćih proizvoda. Stvorili su proizvode koji nose žig" srpski kvalitet" i  izdvojili se na tržištu, a možete ih pronaći u svim Lidl marketima širom Srbije tokom specijalne akcije posvećene srpskim zanatima, koja počinje 19. novembra.

Lidl se dodatno potrudio da ih lako pronađete – potražite proizvode sa nalepnicom „MALI ZANAT, VELIKA STRAST“ ii uživajte u pravom malom srpskom blagu, a do tada poslušajte celu priču uspešnog mladog gazde starog zanata!