Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

OVO SU PATIKE KOJE NE MOŽE DA IMA SVAKO: ne možete ih kupiti, ali ih možete osvojiti

  Izvor: Promo

Odelo možda ne čini čoveka, ali patike danas čine deo obavezne modne kolekcije svake žene koja prati trendove.

Otkako se ova udobna obuća probila u prve redove modnih revija i elitnih brendova, odahnule su i žene u celom svetu.

Konačno možemo da budemo moderno obučene a da ne moramo da po ceo dan provodimo u uskim cipelama i na visokim štiklama. Udobnost i zdravlje postali su jednako tako važni kao i dopadljiv izgled.

Zato se sada patike ravnopravno kombinuju i sa haljinama, suknjama i čak i odelima. Nekada rezervisana samo za sportski stil, ova obuća je tada bila dizajnirana da bude neupadljiva i diskretna.

Sada je hit što atraktivniji par patika - one su centar modernog autfita, prema njihovim bojama osmišljavamo čitave modne kombinacije.

I, premda su nam mnogi brendovi danas dostupni, ostaje uvek mala, skrivena želja koju nerado priznajemo javno - da imamo baš one patike koje ne može da ima svako.

  Izvor: Promo

U tome je, recimo, čar personalizovanih patika - uglavnom toliko skupih da ne razmišljamo o toj opciji.

Međutim, sada nam se pruža jedna posebna prilika! Ona koja će vam ispuniti tu želju, koja će vas izdvojiti iz mase ostalih.

Možete da osvojite Lidl Esmara i Livergy brendirane patike!

One su kul, one su u prepoznatljivim bojama, ultramoderne i upadljive, baš onako kako trendovi diktiraju.

Uklopićete ih uz svaku jesenju modnu paletu, a sigurno će biti idealne za farmerke  - naš omiljeni komad za prohladne dane.

Ove modne patike nisu u prodaji, možete samo da ih osvojite.

Šta treba da radite?

Zadatak je jednostavan. Treba da pratite konkurs na društvenim mrežama Lidla - Fejsbukui Instagramui tamo ćete dobiti precizna uputstva šta treba da uradite da biste osvojili ove patike.

Konkurs počinje 7. septembra 2020. godine i, zato, budite spremni.

  Izvor: Promo

 Tekst: PROMO

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije