Francusko-srpska privredna komora na održanoj godišnjoj gala večeri dodelila je Grand prix nagrade za najbolje projekte i kampanje realizovane tokom prošle godine, a specijalna nagrada Upravnog odbora pripala je Adrija mediji za kampanju „Stop nasilju“.
Prestižno priznanje našoj kompaniji dodeljeno je u okviru kategorije „Društveno odgovorno poslovanje“, kako je obrazloženo, zbog društvenog značaja kampanje „Stop nasilju“. U istoj kategoriji na osnovu broja glasova nagradu je dobila kompaniji Total u Srbiji, i to za kampanju „Na putu za bezbednost dece u saobraćaju“. Reč je o globalnom edukativnom projektu kompanije, a u našoj zemlji sproveden je za decu ranog uzrasta.
U kategoriji „Inovacije“, Grand Prix osvojila je kompanija Mlekoprodukt za kampanju uvođenja ekskluzivnih francuskih sireva „Ile de France“ na srpsko tržište.
Irena Petrović, direktor marketinga Adrija medija grupe, zahvalila se Francusko-srpskoj privrednoj komori na ovom značajnom priznanju i naglasila da će se Adrija medija još snažnije posvetiti ovoj kampanji, koju smatra izuzetno važnom za čitavo društvo.
– Ovo priznanje je veoma važno za nas. Veoma sam ponosna na svoje kolege zahvaljujući čijem entuzijazmu je realizovana kampanja „Stop nasilju“. Zahvaljujem se javnim ličnostima koje su uzele učešća u kampanji i što su prepoznali, našu nameru da ukažemo na veliki problem u našem društvu kao što je to nasilje u porodici - kazala je ona.
Od ove godine, dobitnici Grand Prix nagrada direktno učestvuju na svetskom konkursu za nagrade Trofeji koje dodeljuje Udruženje francuskih privrednih komora u inostranstvu, na gala večeri u junu u Parizu (CCI France International).
Adria Media grupa Irena Petrović
Svečanosti je prisustvovalo preko 150 zvanica, članova Komore, uglednih privrednika i članova diplomatskog kora, među kojima je bio i Frederik Mondoloni, ambasador Francuske u Srbiji. Iz Komore je najavljen i početak formiranja regionalne mreže „Team France Balkans“ za podršku francuskim preduzećima na teritoriji Balkana.
Frederik Mondoloni, ambasador Francuske u Srbiji
Podsetimo, akcija „Stop nasilju“ pokrenuta je simbolično na Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama 25. novembra 2016. godine.
Irena Petrović, direktorka marketinga i Želimir Bojović, šef korporativnih komunikacija AMG
Gala večera
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka