U konkurenciji za nagradu našlo se 1.500 brendova u 30 kategorija. Nominovani su najpoznatiji brendovi koji se mogu naći na tržištu Srbije, bez obzira na njihovo poreklo ili poreklo kompanije u čijem vlasništvu se nalaze.

Priznanja „Miljenik potrošača” dodeljuju se isključivo na osnovu glasova potrošača. Princip je zasnovan na iskustvu destogodišnjeg organizovanja akcije „Moj izbor”, tokom koga je stvoreno nepodeljeno poverenje, kako potrošača, tako i kompanija koje su bile uključene u akciju.

Poštrošači su izabrali svoj omiljeni brend u kategoriji „Nameštaj” – Forma Ideale!
Promo 

Akcija „Miljenik potrošača” organizovana je u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji”, u okviru koje se odvijaju i akcije „Moj izbor” i „Dobročinitelj”

U jedanaestoj po redu akciji „Moj izbor“, potrošači su svojim glasovima izabrali najbolje domaće proizvode i brendove u Srbiji.

Dodelu priznanja Moj izbor za najomiljenije domaće proizvode i brendove od 2010. godine organizuje udruženje Moja Srbija, uzpodršku Grada Beograda, sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova.

U kategoriji „Nameštaj” najviše glasova dobila je kompanija Forma Ideale, čime je i ove godine zahvaljujuću potrošačima, ponela ovu, sada već, prestižnu nagradu.

Poštrošači su izabrali svoj omiljeni brend u kategoriji „Nameštaj” – Forma Ideale!
Promo 

Priznanje “Moj izbor” je jedinstveno po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Ove godine, u konkurenciji za nagradu našlo se oko 1.000 domaćih proizvoda i brendova u 24 kategorije.