Može li se žena koja je na pragu četrdesete godine, posle burnog života, materinstva, narkomanije i silnih noći u provodu, pojaviti iznova prelepa, obnažena kao zaštitno lice nekog brenda?
Kejt Mos je pokazala da može i to tako da zaseni mnoge mlađe koleginice.
Iako brendovi izbegavaju da kao zaštitno lice kampanje angažuju nekog ko se često pojavljuje u medijima za brend St. Tropez se ispostavilo da je napravio dobar poslovni potez što je umesto neke mlade devojke angažovao veteranku modnih pista Kejt Mos.
Iako se približila četrdesetim, obnažena Kejt je pokazala da je i dalje u dobroj formi i da može da parira mlađim koleginicama. Reklamna kampanja od početka maja 2013. godine ima za cilj da podigne nivo brige o bezbednosti kože, a obnažena Kejt na reklami svakako je privukla veliku pažnju.
Kejt Mos imala je sve, samo ne miran život. Mnogo noćnog provoda i konzumacija narkotika svakako su ostavili traga na njenom licu.
Međutim, uprkos tome, Kejt i u svojoj 39. godini lepotom privlači pažnju i možemo je videti u reklamnim kampanjama i na revijama najpoznatijih brendova. Svojom pojavom odaje utisak da joj godine nisu mogle ništa.
Pogledajte u galeriji fotografije ovog poznatog modela od najranijih dana do poslednje reklamne kampanje i uverite se da njenoj lepoti ni buran život ni godine nisu mogle ništa.
Dragana Gojković
Još uvek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš diskusiju.