Da, govorimo o multinacionalnoj kompaniji Avon koja je pre 135 godina počela od jedne Avon Dame, dok danas sa njima stvara i sarađuje preko pet miliona savetnica za lepotu. Međutim, ne zaustavljaju se ovde, već kako kažu – tek su počeli, te zato razgovaramo sa Slobodankom Danom Trifunović, Avon Liderkom iz Beograda.

Znamo da ste deo Avon sveta već mnogo godina. Koliko dugo traje vaša saradnja i kada ste napravili prve zajedničke korake?

Upoznala sam Avon proizvode i počela da ih koristim nekoliko godina pre ulaska kompanije na naše tržište. A kada je Avon konačno stigao i u Srbiju, naša saradnja je počela odmah i traje istom snagom i danas. Iza nas je mnogo neprocenjivih iskustava i trenutaka koji su nas gradili i oblikovali. Sada, nakon 20 godina, ni Avon ni ja više nismo isti – stariji smo, ali i pametniji! Pored mnogih lepih mogućnosti, uz praćenje trendova i noviteta, veoma je značajno istaći i sjajne prilike za uštedu i zaradu, ali i usavršavanje tokom svih ovih godina.

Šta Avon predstavlja za Vas? Kako je izgledao Vaš napredak i razvoj tokom prethodnih 20 godina?

Od početka sam saradnju sa Avonom shvatala veoma ozbiljno, posvetila sam joj se u potpunosti i smatrala da je to moj jedini posao. Baš zbog toga je Avon vrlo brzo postao moj stil života.
Mogućnost za napredovanje koju Avon pruža mi je obezbedila materijalnu stabilnost koja mi je bila neophodna, kako bih realizovala svoje životne planove. Istovremeno, što je još važnije – ostvarila sam poznanstva sa mnogo divnih ljudi koji su postali moji prijatelji. U Avon svetu se predanost i trud zaista nagrađuju, i to nam je donelo nezaboravna putovanja i druženja iz kojih su nam ostala velika prijateljstva i uspomene. A to je izuzetna motivacija za postizanje još boljih rezultata.
U svemu tome nalazi se i mnoštvo prilika za lični razvoj, što predstavlja još jednu od dragocenih mogućnosti. Na taj način zajedno rastemo i razvijamo se. Različiti usponi i padovi koje smo doživeli su bili izuzetno značajni, jer sam upravo tada stekla svoje poslovne veštine koje nemaju cenu... Nije uvek bilo lako, ali da jeste – bilo bi nebitno, zar ne?

Koje aktivnosti i projekti Vas najviše ispunjavaju, da li postoje oni posebni koje biste mogli da istaknete?

Često ponosno kažem da je Avon moja druga kuća. Nakon 20 godina rada, svaka kampanja, svaki projekat, za mene predstavlja novo iskustvo, izazov i stvara priliku da naučim nešto sasvim novo. Nije lako izdvojiti jedan projekat ili događaj, ali ako bih baš morala, istakla bih one koji su uvezani sa društveno odgovornim kampanjama – Akcijom za borbu protiv raka dojke i akcijom Reci NE nasilju nad ženama.
Pored lepote kojoj smo svakodnevno posvećeni, kroz te dve akcije imamo još jedan izuzetno važan cilj – da informišemo o važnosti redovnih pregleda, ali i da doprinesemo boljem položaju žena. U Avon ponudi nalaze se i posebni proizvodi koji su usmereni upravo na tako značajne teme, a to su prozvodi sa ružičastom vrpcom i proizvodi za hrabrost. Najčešće su to prelepe i korisne stvari koje se prodaju sa ciljem da se prikupe sredstva za donacije u okviru ovih akcija. Kada radimo sa tim, osećam još jaču motivaciju jer znam da ćemo pomoći i pružiti podršku tamo gde je najpotrebnija. Neprocenjiv je osećaj kada znate da ste deo nečeg tako važnog i uvek se radujem takvim aktivnostima.