Nakon skoro 3 godine od Grand openinga i predstavljanja novog hotela na srpskom tržištu Mona Plaza je ove subote i zvanično postala prvi domaći hotelski lanac. Upravo zahvaljujući inovacijama i kvalitetu ovaj brend je postao prepoznatljiv sa ozbiljnim potencijalom za razvoj i dalje širenje, a svečanim događajem na Zlatiboru, obeležili su ulazak u novu eru poslovanja.
Mona Plaza brend je mesto koje stvara svet jedinstvenih iskustava. On nije samo sjajan proizvod, nego mesto gde se vrednuju sva mala životna iskustva, taj lični momenat prilikom dolaska u hotel, taj lokalni specijalitet koji gost proba, komfor spavaće sobe, vruć tuš nakon konferencije, ta fotografija koja je napravljena na nekoj od destinacija.
Filozofija kojom se ovaj brend vodi jeste ta da cene svaki momenat koji postaje deo lične priče i životne uspomene svakog gosta. Kako iz hotela kažu:“Mi ne želimo da ispričamo priču, mi želimo da gosti budu deo te priče“.
Mona Plaza kreira svet jedinstvenih iskustava – jedinstvene destinacije sa bogatom prirodom i kulturom. Kombinuju autentičnost i komfor, minimalizam, velikodušnost, prošlost, sadašnjost i budućnost. U svemu što rade, pokreće ih lična, topla i dobra posvećenost koju gosti mogu da dožive tokom svog boravka u Mona Plaza hotelima.
Zavirite i u galeriju slika!
Tekst: Promo
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka