Fullhouse Ogilvy je jedina agencija iz Srbije koja je na ovogodišnjoj SoMo Borac dodeli, u okviru Weekend Media festivala, osvojila jednu od glavnih nagrada.
Naziv kategorije za koju je Fullhouse Ogilvy osvojio prvo mesto u konkurenciji sa regionalnim agencijama je SoMo Social – kategoriji koja nagrađuje aktivnosti brendova na društvenim mrežama.
#treznoioprezno je naziv kampanje Udruženja pivara Srbije, za koju je Fullhouse Ogilvy, u saradnji sa Fakultetom dramskih umetnosti, osvojio ovo vredno priznanje.
Više o kampanji saznaćete na linku: https://fullhouseogilvy.rs/work/44 (pod opcijom “more info”).
Usled poznatih vanrednih okolnosti koje odlikuju ovu godinu i time utiču na organizovanje Weekend Media festivala u Rovinju, dodela SoMo Borac nagrada prvi put je održana online, a prenošena je putem live stream-a na društvenim mrežama Facebook i Youtube.
Više o SoMo Borcu saznaćete na ovom linku: https://somoborac.com/
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka