Udruženje Interactive Advertising Bureau Serbia (IAB) saopštilo je večeras da podaci o posećenosti sajtova sa portala Gemius (www.audience.rs) nisu rezultat jedinstvene metodologije merenja, zbog čega su netačni i nevažeći!
"Zbog uočenih nepravilnosti i nepotpunih pravila koja regulišu merenje i tehničku postavku, IAB Serbia Komitet za audience merenje je kompaniji Gemius prosledio spisak zahteva čiji je cilj uvođenje jasnih i jedinstvenih ograničenja, koja se pre svega odnose na saobraćaj koji dolazi sa mobilnih uređaja", saopštio je IAB.
Kako je precizirano, isključujući desktop (PC) posete, podaci istraživanja prikazanih na sajtu Gemiusa (www.audience.rs) nisu rezultat jedinstvene metodologije merenja pa su zbog toga nevažeći.
Kako je navedeno, kompanija Gemius Audience će sa svog sajta www.audience.rs ukloniti podatke "mobile" i "combined" merenja, koji su nerelevantni počev od decembra 2014.
Pomenuti rezultati će postati vidljivi onog trenutka kada se počne sa primenom jedinstvene metodologije.
"Rok za usaglašavanje pravila i ograničenja za sve medije koji su deo istraživanja je 31.3.2017, pa se prvi relevantni podaci za sve platforme očekuju početkom maja 2017. godine", piše u saopštenju.
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji.
Izvor: Agencija BETA,Agencija FoNet
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka