Pentranje po drveću, branje (zabrenjenih) voćkica, skrivanje među granama, ljuljanje… Naša deca sve manje imaju priliku da uživaju u stvarima koje su naše detinjstvo činili tako lepim i posebnim. Naročito je alarmantno stanje u velikim gradovima, gde svako drvo vredi pravo bogatstvo. Krajnje je vreme da im pomognemo, ali i da osvestimo našu decu šta nam šume zapravo znače.

Ovo je prilika da mališane podstaknete da razmišljaju u tom smeru i pokušaju da shvate važnost prirode, ali i njen značaj za zdravlje i pravilan razvoj.

U okviru velikog i važnog projekta „Zasadi drvo“, koji su pokrenuli „Adria Media Group“ i „dm drogerie markt“, organizuje se konkurs za najlepši sastav na temu „ŠTA MENI DRVO ZNAČI“. Svi učenici osnovnih škola u Srbiji su pozvani da pošalju svoje radove.
Članovi marketing tima dm-a, po završetku konkursa, izabraće četiri najbolja rada, od kojih će svakom biti dodeljen po jedan „dm vaučer“ u vrednosti od 10.000 dinara. Nagrađeni sastavi, kao i ostali radovi koji budu izabrani od strane urednika projekta “Zasadi drvo”, biće objavljeni u kategoriji „Zasadi drvo“ na sajtu kurir.rs i u potkategoriji „Zasadi drvo“ na sajtu espreso.rs.
Više o propozicijama, pravilima i uslovima konkursa, pročitajte u nastavku teksta

· Učesnici na konkursu mogu biti deca, redovni učenici Osnovnih škola sa teritorije Republike Srbije
· Pravo učešća na konkursu nemaju deca lica koja na bilo koji način učestvuju u organizovanju Konkursa i /ili imaju pristup podacima vezanim za priređivanje Konkursa
· Jedan učenik može poslati samo jedan sastav
· Radovi moraju biti originalni, izrađeni samostalno i poslati u skladu sa propozicijama konkursa
· Radovi se šalju isključivo elektronskim putem u Word-u na mejl adresu: nagradnaakcija@adriamedia.rs sa naslovom mejla/Subject: Za konkurs “ZASADI DRVO”
· Radovi treba da sadrže maksimum 1500 karaktera,
· Svi radovi koji se šalju u zaglavlju moraju imati: Ime i Prezime autora/Ime osnovne škole i razred koji pohađa/ Mesto/ broj mobilnog telefona i mejl adresu kontakt osobe (roditelja ili osobe koja je u skladu sa zakonom ovlašćena da se stara o njoj/njemu i da je/ga zastupa)
· Navedena kontakt osoba iz prijave je dužna da prilikom prijave na konkurs da saglasnost za učešće deteta na konkursu sledeće sadržine: „Ja_____________(ime i prezime roditelja/staratelja) slanjem sastava deteta ____________________(ime i prezime deteta) izjavljujem da sam upoznat sa propozicijama Konkursa i saglasan / saglasna sam da isti može biti objavljen u medijima izdavačke kuće Adria Media Group“.
· U slučaju da se roditelj ne saglasi prijava maloletnika se neće uzeti u obzir i svi prikupljeni podaci maloletnog lica će biti obrisani iz baze Organizatora. Maloletnik može biti dobitnik nagrade odnosno primiti osvojenu nagradu samo ukoliko je zakonski zastupnik ili staratelj maloletnika prihvatio i izrazio svoju saglasnost sa ovim propozicijama te nagradu u ime maloletnika i preuzima.
· Članovi marketing tima dm-a, po završetku konkursa, izabraće, četiri najbolja rada, od kojih će svakom biti dodeljen po jedan dm vaučer u vrednosti od 10.000,00 RSD
· Vaučeri se ne mogu zameniti za novac
· Četiri najbolja rada, kao i ostali radovi koji budu izabrani od strane Urednika Projekta “Zasadi drvo” biće objavljeni u kategoriji „Zasadi drvo“ na sajtu kurir.rs i u potkategoriji „Zasadi drvo“ na sajtu espreso.rs
· Odluke Urednika Konkursa i članova marketing tima dm-a su konačne u svakoj situaciji
· Dobijeni vaučeri će biti podeljeni dobitnicima dana 09.11.2019. godine u dm drogerie markt radnji u Makedonskoj br. 44, Beograd, u terminu o kojem će dobitnici biti naknadno obavešteni
· Zakonski zastupnik ili staratelj dobitnika prilikom preuzimanja nagrada daju saglasnost da organizator u svojim izdanjima objavi njihova imena i fotografiju sa dodele nagrada
· Pristigli radovi se ne vraćaju
· Autori su saglasni da organizator zadržava pravo da radove koristi u kampanji u okviru Projekta “ZASADI DRVO”, da ih objavljuje u svojim elektronskim medijima, kao i da ih reprodukuje u štampi.

Dostavljeni lični podaci koristiće se isključivo kao potpis za objavljene radove, dok brojevi telefona i kontakkt adrese dobitnika neće biti objavljivani i koristiće se isključivo u svrhu pozivanja dobitnika, radi preuzimanja dobijenih vaučera.

Izvor: Kurir.rs