Pa, ovo je zaista novost. Obično slušamo o tome kako se manekenke osećaju kad ih fotošopiraju do neprepoznavanja, ali u ovom slučaju po sredi je drugačija kampanja.
Naime, modna kuća za donji veš "Eri" počela je 2014. godinu novom reklamnom kampanjom u kojoj su prikazane realne devojke, bez upotrebe fotošopa - ideja je da se napadne nerealistični standard koji supermodeli nameću mladim ženama.
"Kad neko stvara vaše telo kompjuterskim programom, to je atak na ono što vi zapravo jeste, kaže Ember. "Znači, ako ja nisam dovoljno dobra ili dovoljno lepa, zašto su me uopšte angažovali za reklamu?
Ember priznaje da ju je kampanja za "Eri" primorala da se suoči sa izvesnim malim nesigurnostima u vezi s njenim telom, a kad je videla neretuširane fotografije, laknulo joj je. "O, pa to i nije tako strašno kako sam mislila da će biti." "Za mene je prava žena seksi, upravo nesavršenost je ono što je seksi", dodaje njena koleginica na snimanju.
Naravno, fotošopiranje u reklamnim kampanjama neće prestati, ali ova kampanja pokazuje da se medijski prikaz realne, dostižne lepote pomalo menja.
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka