Reklamna kampanja jedne velike svetske kompanije za proizvodnju šminke tek lansirana na početku 2015. godine oslanja se na dva velika trenda.

Prvi je danonoćno objavljivanje selfija - foto autoportreta slavnih ličnosti ali i svih drugih "smrtnika" na društvenim mrežama, a drugi je masovno izlaženje filmskih i modnih zvezda u javnost bez šminke.

Često ova dva trenda idu i "ruku pod ruku", odnosno viđamo selfije dama bez šminke i upravo je to iskoristio Maks Faktor da privuče pažnju i akciju svojih mušterija.

Tako su popularna glumica Gvinet Paltro i tražena manekenka Koko Roša objavile svoje "sa" i "bez" selfije na kojima se, tvrde mnogi, jasno vidi koliko je kojoj šminka važna za besprekorni izgled.

Supermodel Koko Roša objavila da je trudna: jedinstveni video klip!

Uz njih, objavljene su i fotografije slavne Merilin Monro, zbog kojih su mnogi ovu kampanju okarakterisali kao "post mortem" reklamu. 

Zavirite u dom najlepše žene svih vremena Merlin Monro (FOTO)

Šta vi kažete? Ko je od njih lep i bez šminke?