Reklamna kampanja jedne velike svetske kompanije za proizvodnju šminke tek lansirana na početku 2015. godine oslanja se na dva velika trenda.
Prvi je danonoćno objavljivanje selfija - foto autoportreta slavnih ličnosti ali i svih drugih "smrtnika" na društvenim mrežama, a drugi je masovno izlaženje filmskih i modnih zvezda u javnost bez šminke.
Često ova dva trenda idu i "ruku pod ruku", odnosno viđamo selfije dama bez šminke i upravo je to iskoristio Maks Faktor da privuče pažnju i akciju svojih mušterija.
Tako su popularna glumica Gvinet Paltro i tražena manekenka Koko Roša objavile svoje "sa" i "bez" selfije na kojima se, tvrde mnogi, jasno vidi koliko je kojoj šminka važna za besprekorni izgled.
Uz njih, objavljene su i fotografije slavne Merilin Monro, zbog kojih su mnogi ovu kampanju okarakterisali kao "post mortem" reklamu.
Šta vi kažete? Ko je od njih lep i bez šminke?
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka