Reklamna kampanja jedne velike svetske kompanije za proizvodnju šminke tek lansirana na početku 2015. godine oslanja se na dva velika trenda.
Prvi je danonoćno objavljivanje selfija - foto autoportreta slavnih ličnosti ali i svih drugih "smrtnika" na društvenim mrežama, a drugi je masovno izlaženje filmskih i modnih zvezda u javnost bez šminke.
Često ova dva trenda idu i "ruku pod ruku", odnosno viđamo selfije dama bez šminke i upravo je to iskoristio Maks Faktor da privuče pažnju i akciju svojih mušterija.
Tako su popularna glumica Gvinet Paltro i tražena manekenka Koko Roša objavile svoje "sa" i "bez" selfije na kojima se, tvrde mnogi, jasno vidi koliko je kojoj šminka važna za besprekorni izgled.
Uz njih, objavljene su i fotografije slavne Merilin Monro, zbog kojih su mnogi ovu kampanju okarakterisali kao "post mortem" reklamu.
Šta vi kažete? Ko je od njih lep i bez šminke?
Još uvek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš diskusiju.