Sajam "Hajmtekstil" (Heimtextil) koji se održava svake godine u nemačkom gradu Frankfurtu najveći je sajam kućnog tekstila i tekstila za opremu javnih objekata, ali i poslednja reč trenda u ovom domenu opreme enterijera. 

Tekstil je na na ovom velikom sajmu predstavljen u najširem smislu proizvodne palete: od pokrivača, zavesa, mebla, peškira i jastučnica, do luksuznih tapeta, zidne i prozorske dekoracije...

U svetu koji je u stalnoj promeni i u kojem emotivno iskustvo igra sve veću ulogu, gde se potrošači okreću doživljaju i više ulažu u lično zadovoljstvo poput putovanja, izlazaka i provoda nego što novac troše na materijalne stvari, plasman proizvioda je pravi izazov i ogroman zadatak za stručnjake koje ovaj sajam okuplja. Otuda i moto aktuelnog sajamskog koncepta, „Experience”, koji u središte stavlja novi format i promene u oblasti kućnog tekstila, njegove pojave i primene u enterijeru, kao način na koji ga potrošači doživljavaju.  

Održivost, pastelni kolorit i etno-šare jesu pravci u kojima će se ove godine ponuditi tekstilni proizvodi kupcima! Udobnost, emotivno iskustvo, toplina, sigurnost i zdrav odonos prema ambijentu jesu ono na šta se tvorci trenda, priznati dizajneri okupljeni oko sajamskog trend foruma, oslanjaju. U tome važnu ulogu igraju nove tehnologije koje pomažu potrošačima da iskuse novu ponudu! Smotra je 2015. godine zabeležila je rekordan broj od 2.759 izlagača iz 68 zemalja i  68.000 posetilaca.

Boje imaju glavnu ulogu u doživljaju okruženja i dizajna, jer poseduju jedinstvenu moć da utiču na emocije. Kao rezultat studije timskog rada dizajnera sa Sajma, aktuelni kolorit za ovu sezonu je pastelni (svetlolila, sveži losos, bela kafa), zagasit (teget, čeličnosiva, kupinovo vino), retro (sivi kamen, morskoplava, zlatni hrast)! Pogledajte preporučenu paletu u galeriji slika.

Tekst: Ivana Martić

LepaiSrecna Etno-šare i pastelni kolorit dva su glavna trenda koja preporučuje najveći sajam kućnog tekstila "Hejmtekstil".