Ovog oktobra Milano je izgledao kao iz snova. Samo jedne večeri, crna i zlatna kombinacijaobojila je grad, dajući ton atmosferi koja je oduzela dah svakom posetiocu. Elegantna crna, duboka i misteriozna, stapala se sa zlatnim detaljima koji su svetlucali i reflektovali svetlo, stvarajući osećaj luksuza, topline i sofisticiranosti.
U tom kontrastu svetla i tame, otvoren je Sensorium Worlds – događaj koji je Milano pretvorio u epicentar umetnosti, zvuka i pokreta. Prostor je bio osmišljen kao doživljaj koji obuzima sva čula, gde su svetlosne instalacije, performansi i projekcije stvarali svet koji podseća na san. Crno-zlatni ambijent pozivao je posetioce da puste mašti na volju i prepuste se svakom trenutku.
Kada dizajn prevaziđe formu
Iza spektakla koji je oduševio svet stoji saradnja koja spaja tehnološku inovaciju i umetničku odvažnost – partnerstvo između brenda IQOS i legendarnog italijanskog dizajnera Stefana Selettija.
Njegov prepoznatljiv potpis – spojevi pop kulture, ironije i luksuza – sada je dobio novo poglavlje u limitiranoj seriji uređaja IQOS ILUMA i x Seletti i IQOS ILUMA PRIME i x Seletti.
Kada se Seletti estetika – neustrašiva, vedra i umetnički provokativna – susretne sa prepoznatljivim IQOS dizajnom, rezultat je kolekcija koja se ne uklapa u pravila. Ona ih sama piše.
Crno i zlatno – spoj koji priča priču
Nova limitirana serija obavijena je crnom bojom i sjajnim zlatnim akcentima koji naglašavaju svaki detalj.
Uređaji su elegantni, minimalistički, a opet upečatljivi – baš poput komada nakita koji krije ličnu priču.
Na prvi pogled deluju luksuzno i snažno, ali ono što ih čini posebnima otkriva se tek izbliza – tehnologija nove generacije koja stoji iza dizajna.
Reč je o IQOS ILUMA tehnologiji baziranoj na sistemu induktivnog zagrevanjaduvana koji predstavlja bolju alternativu za punoletene pušače koji traže promenu. Inovacija donosi čistije iskustvo, jednostavniju upotrebu i elegantan izgled koji prati moderan način života.
Od Parme do Milana – put radoznalosti i stvaranja
Ova saradnja započela je u showroom-u Seletti u Parmi, kroz radionicu Curious Minds.
Tamo se okupilo 20 umetnika iz 20 zemalja – među njima i predstavnici iz Srbije – sa zajedničkim zadatkom da istraže granice kreativnosti i zamisle novi univerzum iskustava.
Njihove ideje i vizije postale su osnova za ono što je Milano kasnije doživeo – svet u kojem su umetnost, dizajn i inovacija disali kao jedno.
Upravo ta radoznalost, koja pokreće stvaranje, bila je nit vodilja i za ovaj projekat.
Jer, kao što poručuje i sama kampanja – “Više od prvog utiska” – prava vrednost se ne otkriva na površini, već tek kada pogledate dublje.
Noć za pamćenje
Crna i zlatna te večeri nisu bile samo boje – bile su iskustvo.
Simbolizovale su kontrast između poznatog i neočekivanog, između jednostavnog i uzvišenog.
Milano je na trenutak postao mesto gde je sve moguće – dokaz da kada se radoznalost i kreativnost spoje, nastaje nešto što menja pogled na svet.
Limitirana serija IQOS ILUMA i x Seletti i ILUMA i x Seletti PRIME nije samo dizajnerska kolekcija.
To je priča o umetnosti, inovaciji i hrabrosti da se pomere granice.
Više od prvog utiska – to je iskustvo koje se pamti.
Više o kolekciji, pogledajte ovde.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.