Modna blogerka Dunja Jovanić, poznatija i kao @imfashionbabe, bila je gošća autorke i urednice Minje Miletić u najnovijoj epizodi Telcasta, podkasta kompanije Telekom Srbija. Bilo je reči o karijernim počecima, načinu na koji Dunja Jovanić dobija poverenje svojih pratilaca, o razvoju brenda, poslovanju i kako je tehnologija menjala njen posao kroz vreme.
Vreme pandemije ohrabrilo je ljude da kupuju onlajn, što je bio znak za Dunju da započne svoj onlajn biznis. Prvu ponudu činile su pidžame, spavaćice i ogrtači, koje je sve prodala u prvih 6 sati.
„Da li bismo mogli da prodamo za 2 minuta 2.000 košulja oflajn? Ne. Da li bismo mogli da prodamo nekome iz Hrvatske, Danske? Ne, tako da je za mene ključ uspeha da budemo onlajn“, rekla je Jovanić i dodala da se vidi razlika između proizvoda iz prve godine i sada, tj. da je dosta rada i truda uloženo u međuvremenu.
Dunja je istakla da se njena ciljna grupa nalazi na Instagramu, koja joj je lično omiljena društvena mreža, iako TikTok preuzima primat. Najavila je da će se ove godine aktivirati i na toj društvenoj mreži. Emisiju možete pogledati i poslušati na Youtube kanalu Telekoma Srbija, kao i na platformama Spotify, Deezer, podcast.rs, Apple podcast i Google Podcast-u.
Tekst: Promo
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka