Interesovanje za turističku ponudu po principu "prvi minut" (eng. "first minute") bilo je vrlo veliko na Sajmu turizma koji je organizovan na Beogradskom sajmu od 21. do 24. februara 2013. godine.

Među izlagačima je posebno mesto imala i hotelska grupa "Budvanska rivijera", s obzirom na činjenicu da je Budva ove godine po prvi put predstavljena kao partner regija Sajma.

"Budvanska rivijera" u svom sastavu ima komplekse: Slovenska plaža (sa obnovljenim smeštajnim kapacitetima i novim komponentama), Palas Petrovac, Aleksandar u Budvi i Castellastva u Petrovcu. U cilju stimulisanja prodaje aranžmana sa tržišta Srbije, ova grupa je osmislila i promotivnu akciju za boravak u Slovenskoj plaži sa povoljnim uslovima prodaje, i to 25 odsto popusta za rezervacije koje se realizuju u maju i 29 odsto za rezervacije čija je realizacija vezana za period od 1. do 15. jula. Specijalna akcija traje do 31. marta.