Video produkcija Adria Media Grupe tokom prvih 15 dana januara zabeležila je rekordan rast gledanosti svojih sadržaja.
Broj pregleda postavljenih klipova u prvoj polovini januara porastao je za rekordnih 200% u odnosu na ceo decembar, čime su iznova postavljeni dometi digitalne video komunikacije. U nekoliko navrata tokom ovog meseca live streaming Adria Media TV na Facebooku bio je najgledaniji live u celom svetu.
Petnaest miliona gledalaca bilo je uz Adria Media TV tokom prethodne dve nedelje i odgledalo više od 150 TV priloga u 12 sati programa uživo na sajtu kurir.rs, Facebook stranici i You Tube kanalu Kurira. U 25 live uključenja naši gledaoci mogli su da prate Novogodišnji doček uživo, dešavanja u ulici Otvorenog srca, paljenje Badnjaka ispred Hrama Sv. Save, lomljenje česnice na Terazijama.
Bili smo sa migrantima u najhladnijem januarskom danu, u zoo vrtu tokom debelog minusa, uključili se uživo sa najkritičnije tačke tokom blokade autoputa zbog mećave, izveštavali sa Kopaonika gde je zabeležena rekordna najniža temperatura, prisustvovali zaustavljanju voza za Kosovsku Mitrovicu.
Zabeleženi skok gledanosti dokaz je poverenja gledalaca i visokih standarda u prozivodnji i kvalitetu sadržaja Adria Media Grupe.
"IMA 42 GODINE! JOŠ MALO BAKUTA ZA STARAČKI DOM": Glumac "udario“ na Natašu Bekvalac, digla se revolucija na Internetu
KRISTINA ĆUTI, RODITELJI LJUTI! KOD DANETA SA GOLIJE SVE SE PROMENILO: Gorštak otvorio srce - Mnogo mi je krivo
ISHITRENO SAM TO NAPISALA, OPROSTITE MI: Milena Radulović o svojoj objavi nakon dve tragedije - Osećam pritisak i strah
NIJE HTELA DA SE UDA ZA ĐOKOVIĆA NI POSLE 4 GODINE VEZE: Đorđe se oženio, a njegova bivša iznenadila objavom
KOJI SAM ZNAK U HOROSKOPU: Datum rođenja otkriva vaš znak zodijaka