Koliko se razlikuju nastupi u Beogradu u odnosu na inostrane scene? Gde se osećate najprijatnije?

- Tu nema pravila. Uvek zavisi od tima sa kojim radiš i šta ti sama produkcija nametne. Za mene su sve scene iste, jer dajem sve od sebe i čini mi se da svaki put ostavim deo duše koju publika ume da prepozna i nagradi. Nastupala sam na brojnim koncertima sa Beogradskom filharmonijom i sa orkestrom Srpske radio-televizije. Pred italijanskom publikom predstavila sam se u renomiranim pozorištima, u gradovima sa velikom operskom tradicijom, kao što su Askoli Pićeno, Basano del Grapa, Latina, Rieti i Ćivitavekija. Takođe sam nastupala i u rimskoj operi (Teatro dell'Opera di Roma), kao i u operama u Bariju, Padovi, Oslu, Trstu, Beču…

Još pre kraja studija na FMU kod čuvene sopranistkinje Radmile Bakočević, dobili ste angažman u Operi Narodnog pozorišta u Beogradu, posle čega su usledili brojni koncerti, a vaša karijera krenula je uzlaznom linijom. Da li možete da izdvojite nastup koji vam je ostao u sećanju kao najvažniji u dosadašnjoj karijeri?

- Za mene je najznačajnija predstava svakako opera Turandot, u kojoj sam pevala u ulozi Liu na sceni pariske opere Masi (Opera de Massy), sa najvećim Kalafom svih vremena, Nikolom Martinučijem.

Gde vas publika može videti nakon Novogodišnjeg koncerta? Da li je u pripremi neka nova uloga?

- Nastupam u Narodnom pozorištu u operama Boemi, Madam Baterflaj, Adrijana Lekuvrer, Karmen, Pajaci, Evgenije Onjegin… Kao novi naslov spremam Tosku, koja će premijerno biti izvedena na proleće. A ono što je meni posebno drago jeste nastup koji sledi u Beču, baš za moj rođendan - 13. januara 2014!

Kako se opuštate u slobodno vreme?

- Uz razgovor sa svojom ćerkom, a tu je i druženje sa odabranim, pozitivnim ljudima i, naravno, sport. Volim da plivam, skijam, ali i da šetam. Ono što je najbitnije, a čini mi se i veoma potrebno, jeste biti sam sa sobom i svojim mislima, jer tada čovek najbolje čuje svoje srce i razum, koji obično ne idu zajedno, o čemu god da se radi.

Piše: Marina Stojadinović